// چهار شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۲

تماشا کنید: تریلر بازی Harvest Moon: Skytree Village با محیطی رنگارنگ [E3 2016]

شرکت نینتندو با انتشار ویدیویی زیبا و رنگارنگ از بازی Harvest Moon: Skytree Village، توضیحات تازه‌ای را در رابطه با ویژگی‌های نسخه‌ جدیدی Harvest Moon ارائه کرد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

نینتندو در جریان نمایشگاه E3 2016 ویدیویی جدید از Harvest Moon: Skytree Village، تازه‌ترین ساخته از مجموعه دوست‌داشتنی Harvest Moon را منتشر کرد. در این ویدیو به جزئیاتی پیرامون ویژگی‌های بازی از جمله قابلیت‌های ارتقاء لوازم کشاورزی و همچنین داستان‌های جدید شخصیت‌ها اشاره می‌شود.

تریلر مانند برنامه‌های تلویزیونی دارای صدای پس‌زمینه است که ویژگی‌های مختلف بازی را معرفی می‌کنند. در این ویدیو با سابرینا (Sabrina)، قهرمان و راوی داستان همراه می‌شویم و او را در زمان صحبت با اهالی روستا دنبال می‌کنیم. راوی با صدایی گویا پیرامون وقایع رخ داده در روستای اسکای‌تری (Skytree) توضیحاتی را ارائه می‌دهد که چگونه روستا شکوه سابق خود را از دست داده و شخصیت‌ اصلی داستان قصد دارد تا با کشاورزی، خرید و فروش و دامداری شکوه سابق روستا را به آن برگرداند.

قابلیت ارتقاء لوازم کشاورزی برای کاشت، آبیاری و برداشت قدرتمندتر و از بین بردن سنگ‌های بزرگ‌تر، دامداری برای برداشت پشم، شیر و تخم مرغ، اضافه شدن حیوان جدید با نام Poitou Donkey و داستان‌های مختلف هر یکی از اهالی روستان تنها بخشی از قابلیت‌های Skytree Village را تشکیل می‌دهند. در مجموع این بازی شباهت بسیاری به Harvest Moon: Back to Nature بازی خاطره‌انگیز و کلاسیک پلی‌استیشن 1 دارد.

|

برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه، به صفحه اختصاصی نمایشگاه E3 2016 مراجعه کنید.

منبع: Dualshockers


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده