// چهار شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۳

تماشا کنید: Farpoint برای پلی استیشن VR رونمایی شد [E3 2016]

سونی در جریان کنفرانس مطبوعاتی E3 2016، با پخش یک ویدیو از Farpoint، بازی اول شخص تیراندازی رونمایی کرد. این بازی به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن VR منتشر خواهد شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

سونی رسما از Farpoint، بازی انحصاری پلی‌استیشن VR در جریان کنفرانس E3 خود رونمایی کرد. بازیکنان در Farpoint به یک ماجراجویی مرعوب‌کننده در جهانی بیگانه پای می‌گذارند. بعد از سقوط برروی سطح سیاره، شما باید با مبارزه تلاش کنید تا با کشف اسرار سیاره به بقای خود ادامه دهید. تنها امید برای فرار، ادامه به حرکت و کشف سرنوشت اعضای تیم است.

ام پلاس گیر (Mplus Gear)، توسعه‌دهنده Farpoint واقع در شهر سان فرانسیسکو در رابطه با دلایل تاسیس استودیو و هدف آینده کمپانی می‌گوید:

ما ام‌پلاس گیر را برای یک ماموریت بسیار مهم تاسیس کردیم: برای خلق بازی‌های واقعیت مجازی که به انتظارات شما زندگی ببخشد. برای انجام این، ما همکاری نزدیکی با بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی (Sony Interactive Entertainment) برای توسعه یک روش کاملا جدید جهت انجام بازی‌ها با PS VR Aim Controller را آغاز کردیم.

کنترلر هدفگیری پلی استیشن وی آر PS vr aim controllerاین استودیو در ادامه در رابطه با کنترلر جدید در وبلاگ پلی‌استیشن نوشت:

کنترلر هدفگیری پلی‌استیشن VR یا PS VR Aim Controller، واقع‌بینانه‌ترین و دقیق‌ترین روش را برای کنترلر با ما ارائه می‌دهد. با ارتباط ردیابی مستقیم ۱ به ۱، شما قادر به هدفگیری در Farpoint دقیقا مانند زندگی واقعی هستید. نحوه و مکانی که کنترلر را باید نگه بدارید به صورت مستقیم از داخل بازی هماهنگ می‌شود در نتیجه این کنترلر اجازه انجام کارهایی را در Farpoint می‌دهد که عملا انجام آنها در بازی‌های اول شخص تیراندازی استاندارد ممکن نیست. علاوه بر این، کنترلر یک حس باورنکرده از حضور در جهان مجازی را فراهم می‌کند.

farpoint developers

طبق گفته سث لوئیسی (Seth Luisi)، موئسس ام‌پلاس گیر به زودی جزئیات بیشتری از بازی Farpoint منتشر خواهد شد. با توجه به انتشار پلی‌استیشن VR در ماه اکتبر، این احتمالا وجود دارد که این بازی نیز در تاریخی مشابه منتشر شود. تا آن زمان شما را به تماشا و دانلود تریلر Farpoint در E3 2016 دعوت می‌کنیم:

|

برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه، به صفحه اختصاصی نمایشگاه E3 2016 مراجعه کنید.

منبع: Playstation Blog


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده