نویسنده: عارف حسین پور
// دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۹

مایکروسافت Forza Horizon 3 را معرفی کرد [E3 2016]

مایکروسافت در کنفرانس مطبوعاتی خود در نمایشگاه E3 2016 بازی جدید مجموعه Forza را با نام Forza Horizon 3 معرفی کرد. با زومجی و جزییات این خبر همراه باشید.

لحظاتی پیش طرفداران مجموعه اتومبیل‌رانی Forza در کنفرانس خبری شرکت مایکروسافت در E3 2016 شاهد رونمایی از بازی Forza Horizon 3 بودند. این بازی که هم برای ایکس‌‌باکس وان و هم ویندوز 10 عرضه می‌شود در کشور استرالیا جریان خواهد داشت. محیط‌های بازی کاملا متنوع هستند و نواحی ساحلی، جنگلی و بیابانی را دربر می‌گیرند. در واقع تنوع مسیرهای مسابقه در Forza Horizon 3 را می‌توان فوق‌العاده نامید.

یکی از ویژگی‌هایی که در حین نمایش زنده این بازی خیلی روی آن تاکید شد، امکان تجربه همزمان بازیکن‌های کنسولی و پی‌سی بود. به این ترتیب اگر یک نسخه از Forza Horizon 3 را روی ایکس‌باکس وان یا ویندوز 10 در اختیار داشته باشید می‌توانید با هر یک از دارندگان این دو پلتفرم به مسابقه دادن بپردازید.

با توجه به موفقیت بازی‌های قبلی سری Forza Horizon می‌توان پیش‌بینی کرد که شماره سوم این سری نیز با استقبال بازیکن‌ها و احتمال منتقدین مواجه شود. در ادامه می‌توانید تریلر نمایش داده شده از این بازی را تماشا کنید.

| دانلود با کیفیت HD 720p

منبع: Kotaku

 

برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه، به صفحه اختصاصی نمایشگاه E3 2016 مراجعه کنید.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده