نویسنده: wood patch
// دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۲

تماشا کنید: تریلرهای گیم‌ پلی بازی Battlefield 1 با محوریت نبردهای هوایی و تانک‌ها [E3 2016]

کنفرانس EA Play بامداد امروز پس از نمایش طوفانی جدیدترین بازی‌های کمپانی الکترونیک آرتز به‌پایان رسید و اکنون سیلی از تریلرهای مربوط به گیم‌پلی شوتر مورد انتظار Battlefield 1، به سمت رسانه‌های ویدیویی جاری شده است. با زومجی در ادامه همراه باشید.

Battlefield 1 که از همان روزهای اول معرفی‌اش، به یکی از ستارگان یوتیوب تبدیل شده است، بامداد امروز در کنفرانس مطبوعاتی EA Play در آستانه E3 2016 نیز خوش درخشید و نمایش رسم اولین گیم‌پلی بازی، چشمان همگان را برای مدتی به خود خیره کرد. پس از این نمایش، تعدادی از کانال‌های یوتیوب نیز با ضبط دقایقی از گیم‌پلی بخش چندنفره «بتلفیلد 1»، البته با هماهنگی خود الکترونیک آرتز، اقدام به انتشار تریلرها در قالب نبردهای زمینی و هوایی کرده‌اند که تیم زومجی نیز تاکنون دو عدد از آن‌ها را برای مشاهده در دسترس قرار داده است.

اکنون، در این پست شما قادر خواهید بود که به مشاهده بخش‌هایی از نبرد با وسایل نقلیه زرهی و هوایی بپردازید و نظاره‌گر سطوح مختلف گیم‌پلی این اثر باشید. البته باید گفت که تا کنون هیچ تریلری با محوریت نبردهای دریایی و کشتی‌های جنگی منتشر نشده و تمام ویدیوها در یک محیط روستایی با پوشش گیاهی نیمه‌انبوه و آسمان ابری در بین ۶۴ بازیکن جریان دارند:

|

|

در Battlefield 1، وسایل نقلیه همچون گذشته نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند؛ از ماشین‌های نظامی زمینی می‌توان به انواع تانک‌های تاکتیکی، هجومی و سنگین اشاره کرد که هر کدام شیوه عملیاتی خاص خود را دارند. همچنین اسکادران‌‌های هوایی نیز در چند کلاس مختلف دسته‌بنده می‌شوند تا هر بازیکنی بتواند بر اساس شیوه شخصی و مورد نظر خود در نبردها شرکت کند. از آن‌جا که نیروهای دریایی کشورها نیز در جنگ جهانی اول نقش به‌سزایی داشتند، در «بتلفیلد 1» برای اولین بار در تاریخ سری شاهد حضور پررنگ کشتی‌ها و ناوشکن‌ها در بازی خواهیم بود.

جدیدترین ساخته استودیوی دایس به جزئیات نیز توجه بی‌نظیری دارد و هر حرکت بازیکن در بازی، اعم از جابجایی در کاکپیت هوایپماها و ورود به داخل تانک‌ها و خروج از آن‌ها، توسط سایر بازیکنان قابل مشاهده است و دشمنان می‌توانند شما را در حین ورود به تانک‌تان هدف قرار بدهند. همچنین علاوه‌بر تخریب‌پذیری کم‌نظیر محیط‌ها، بازی از سیستم آب‌وهوای پویا نیز برخوردار است تا تنوع، چاشنی تجربه شما از Battlefield 1 شود.

بازی Battlefield 1  قرار است در تاریخ ۲۱ اکتبر ۲۰۱۶ (۳۰ مهر ۱۳۹۵) به صورت جهانی برای پلتفرم‌های پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه شود.

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]

منبع: کانال رسمی EA در یوتیوب


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده