// دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۴۸

نسخه جدید بازی Prey توسط بتسدا رسما معرفی شد [E3 2016]

اولین نسخه از بازی اول شخص Prey که در سال ۲۰۰۶ منتشر شد توانست امتیازات عالی و طرفداران بسیاری بدست آورد. امروز و در جریان کنفرانس کمپانی بتسدا در نمایشگاه E3 2016، نسخه‌ی جدید این بازی رونمایی شد که پیشنهاد می‌کنیم با زومجی همراه شده و آن را تماشا کنید.

امروز و در جریان کنفرانس مهیج و پر از سورپرایز کمپانی Bethesda، نسخه‌ی جدید و می‌توان گفت بازسازی شده‌ی بازی Prey رونمایی شد که قرار است در سال آینده‌ی میلادی برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شود. در این تریلر که داستان بازی را در سال ۲۰۳۲ نشان می‌دهد، یکی از شخصیت‌های مرد بازی نمایش داده می‌شود که در حال مبارزه با یکسری هیولاهای سایه مانند و مرموز است و همچنین با یک نسخه‌ی دیگر از خود نیز روبه‌رو می‌شود! جالب است بدانید که یک بازی با نام Prey 2 ابتدا در سال ۲۰۱۱ میلادی توسط کمپانی Human Head معرفی شده بود، اما بعد از گذشت یک سال و برداشته شدن ناگهانی آن از روی وب‌سایت کمپانی بتسدا، تعجب همگان را به دنبال داشت تا اینکه لغو شدن آن توسط Bethesda اعلام شد. در هفته‌ی گذشته نیز شایعاتی مبنی بر ساخت نسخه‌ی جدید این بازی مطرح شده بود که خوشبختانه به حقیقت بدل شد. تریلر معرفی این بازی را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

|

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]

منبع: IGN


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده