// دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۰۱

بازی فانتزی و جذاب Fe توسط الکترونیک آرتز رسما معرفی شد [E3 2016]

در جریان کنفرانس جذاب و محبوب الکترونیک آترز پیش از نمایشگاه E3 2016 با نام EA Play، از بازی فانتزی و قابل ستایش Fe، محصول استودیو Zoink Games رونمایی شد. برای اطلاع از جزییات خبر و آشنایی با این بازی با زومجی همراه باشید.

در جریان کنفرانس کمپانی Electronic Arts، از بازی جدید و فانتزی Fe که ساخته‌ی یک استودیوی سوئدی با نام Zoink Games است رونمایی شد. در این بازی شما در نقش یک توله شیر دوست داشتنی ظاهر خواهید شد. اساس و هسته‌ی این بازی بر اساس جستجو، یادگیری و کشف رموز و آشنایی با اکوسیستم اطراف شما در آن دنیای مرموز است. در رابطه با تاریخ انتشار و پلتفرم‌های پشتیبانی کننده‌ی این بازی هنوز چیزی منتشر نشده است.

این بازی در جریان کنفرانس EA Play و طبق رسم همیشگی این کمپانی که ابتدا به معرفی بازی‌های ساخته شده توسط توسعه دهندگان مستقل می‌پردازد، معرفی شد. هدف اصلی این حرکت که EA Originals نام دارد، معرفی و حمایت از بازی‌ها و توسعه دهندگان کوچک‌تر و کمتر شناخته شده و همچنین کمک به پیشرفت آنان در مواردی همچون توسعه، بازاریابی و انتشار محصولات آنان است. طبق گفته‌ی کمپانی Electronic Arts، تمامی سود ناشی از این حرکت به توسعه دهندگان بازی‌های معرفی شده خواهد رسید.

دانلود با رزوروشن SD320p | دانلود با رزولوشن HD720p از شاتل‌لند

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]

منبع: IGN


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده