// دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۲۸

عکس لو رفته از بازی Halo Wars 2 سرباز Alice-130 را نشان می دهد [E3 2016]

در آستانه‌ی آغاز رویداد E3 2016 موج اخبار و عکس‌ها و اطلاعات لو رفته به شدت افزایش میابد. یکی از این عکس‌های لو رفته مربوط به بازی Halo Wars 2، محصول استودیو کریتیو اسمبلی است که می‌توان در آن سرباز Alice-130 را مشاهده کرد. با زومجی همراه باشید.

همانطور که پیش‌تر در زومجی خواندید، پس از خبر آغاز بتای عمومی بازی Halo Wars 2، محصول استودیو Creative Assembly، در ۲۴ خرداد ماه، عکسی که ظاهرا از تریلر این بازیست، لو رفته که سرباز موسوم به Alice-130 که جزو شاخه‌ی کماندو‌های Spartan II از بازی Halo Wars است را نشان می‌دهد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، بتای عمومی این بازی طبق برنامه‌ریزی‌ها از تاریخ ذکر شده لغایت ۳۱ خرداد ماه (۲۰ ماه ژوئن) برقرار خواهد بود. بازی Halo Wars 2 به عنوان دنباله‌ای بر نسخه‌ی قبلی یعنی Halo Wars که در سال ۲۰۰۹ منتشر شد، ساخته شده است. برخلاف نسخه‌ی اول این بازی که توسط استودیوی خالق بازی خاطره انگیز Age of Mythology، یعنی Ensemble Studios ساخته شد، به دلیل اینکه آن استودیو به فعالیت خود خاتمه داده، ساخت نسخه‌ی دوم این بازی محبوب را استودیوی کهنه‌کار کریتیو اسمبلی، خالق سری توتال وار، بر عهده دارد.

بازی Halo Wars 2

طبق برنامه‌ریزی‌های این بازی قرار است پاییز امسال برای رایانه‌‌های شخصی و کنسول ایکس‌باکس وان منتشر شود. این در حالیست که نسخه‌ی اول آن بصورت انحصاری برای ایکس‌باکس 360 عرضه شده بود. در خصوص پشتیبانی این بازی از قابلیت بازی بین پلتفرمی (Cross Play) هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است. جزییات و اطلاعات بیشتری از این بازی به احتمال زیاد در جریان کنفرانس کمپانی مایکروسافت در نمایشگاه E3 2016، روز دوشنبه راس ساعت ۲۱:۰۰ به وقت تهران (۱۳ ماه ژوئن راس ساعت ۹:۳۰ قبل از ظهر به وقت آمریکا) اعلام خواهد شد که می‌توانید همراه با زومجی به تمامی این اخبار دسترسی داشته باشید. پیش‌تر نیز در زومجی خواندید که این بازی در نمایشگاه E3 2016 قابل بازی خواهد بود.

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]

منبع: GamesSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده