نویسنده: deleted account
// جمعه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۳

تماشا کنید: تریلر E3 2016 بازی Styx: Shards of Darkness منتشر شد

در فاصله چند روز مانده به برگزاری رویداد سالانه E3، استودیو فوکوس هوم اینتراکتیو اقدام به انتشار تریلر E3 2016 بازی  Styx: Shards of Darkness کرده است. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

ساعاتی پیش، تریلر E3 2016 بازی  Styx: Shards of Darkness به‌طور رسمی منتشر شد؛ تریلری که به خوبی نشان می‌دهد قرار است در این بازی چه چیزی را ببینیم و تجربه کنیم. تاکنون اعلام شده است که بازی  Styx: Shards of Darkness قرار است در سال جاری میلادی برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان و پی سی عرضه شود؛ این درحالی است که هنوز تاریخ عرضه دقیقی از سوی سازندگان تعیین نشده است.

این تریلر، به همراه توضیحاتی جدید از بازی منتشر شد که می‌توانید این توضیحات را در ادامه مشاهده کنید:

هنگامی که Styx در شهر Thoben (شهر مخصوص دزدها) مشغول کسب‌و‌کار خود است، باعث و بانی انجام گرفتن یک معامله غیرمنتظره با افسری مرموز به اسم Helledryn می‌شود. شما در نقش Styx موظف هستید عصای سلطنتی سفیر را - که طالبان زیادی دارد - بدزدید. البته قطعا پاداشی که دریافت می‌کنید، ارزش خطر را دارد؛ چراکه آن افسر به شما قول می‌دهد درصورت عملی ساختن این موضوع، بخشی از منبع قدرت شخصیت اصلی بازی (Magical Amber) را که به شدت در پی آن‌ هستید، در اختیار شما قرار دهد.

|

راه خود برای رسیدن به هدف را به صورت پنهانی طی کنید، از دست Dwarveها و Elveها فرار کنید و سعی کنید خود را به هیچ‌کدام از نژادهای دشمن نشان ندهید و در نهایت، عصای سلطنتی را به دست بیاورید. از ابزارهای دم‌ِ‌دستِ Styx به شکل خلاقانه استفاده کنید؛ ابزارهایی که از میان آن‌ها می‌توان به قابلیت ترور‌کردن، منبع قدرت‌ Styx (یا همان Amber Powers)، استعدادها و مهارت‌های Styx، تجهیزات Styx و سیستم کرفتینگ اشاره کرد.

هر نژاد موجود در بازی، برتری‌های مخصوص خود را نسبت به رقبا دارد؛ برای مثال نژاد The Dark Elves برای شکار جن‌ها دارای افراد متخصصی است؛ این درحالی است که Dwarveها دارای حس بویایی فوق‌العاده‌ای هستند و این حس بویایی آن‌ها را قادر می‌سازد حتی در زمانی که نامرئی هستید، شما را ردیابی کنند. اگر می‌خواهید برای مدت طولانی در بازی حضور داشته باشید و عصای سلطنتی را به دست بیاورید، سعی کنید حتما نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کنید.

همراه با این اطلاعات جدید، استودیو سازنده اعلام کرد که در E3 امسال جزییات جدیدی نیز از بازی منتشر خواهد شد.

نظرات خود را درمورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]

منبع: Attackofthefanboy


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده