نویسنده: آرش رستمی
// یکشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۹

تماشا کنید: تریلر Dangerous Golf، بازی جدید سازندگان Burnout

استودیو تری فیلدز (Three Fields Entertainment) تریلری از بازی Dangerous Golf و گیم‌پلی دیوانه‌وار آن منتشر کرده است. همراه زومجی این تریلر را تماشا کنید.

چند ماه پیش، مسئولین سابق استودیو کرایتریون (Criterion Games) در توییتر اعلام کردند که سرگرم کار بر روی دو اثر جدید هستند: یک بازی ورزشی چندنفره و یک بازی اتومبیل‌رانی که دنباله‌ای معنوی برای مجموعه‌ی Burnout به شمار می‌رود. اکنون استودیو تری فیلدز تریلری از بازی اول را منتشر کرده است. این بازی که Dangerous Golf نام دارد، نوعی گلف دیوانه‌وار است که از جهاتی به حالت معروف «تصادف» (Crash mode) در سری برن‌آوت شباهت دارد. در این میان، تریلر مذکور مرحله‌ای از بازی را با فضای آشپزخانه‌ی یک رستوران نشان می‌دهد که بازیکن در راه رساندن توپ گلف به هدف، لوازم درون آن را به‌هم می‌ریزد و فضای آشپزخانه را عملاً به آشوب می‌کشد!

|

بازی Dangerous Golf دارای بخش کمپینی با ۱۰۰ مرحله‌ی مختلف است که در آن‌ها، فضای کشورهای ایالات متحده، انگلستان، فرانسه و استرالیا به تصویر کشیده شده است. این بازی بخش چندنفره آنلاین و آفلاین هم دارد که در آن، تا ۸ بازیکن می‌توانند با یکدیگر به رقابت بپردازند.

استودیوی تری فیلدز در سال ۲۰۱۴ توسط الکس وارد و فیونا اسپری، دو تن از بنیان‌گذاران استودیو کرایتریون (سازنده‌ی مجموعه‌ی Burnout)، تاسیس شد. بازی Dangerous Golf اولین ساخته‌ی این استودیو است که به مرحله‌ی انتشار می‌رسد. این بازی قرار است در ۳ ژوئن (۱۴ خردادماه) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 عرضه شود.

منابع: VG247 / Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده