نویسنده: مرتضی تقوی
// یکشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۰

باشگاه وستهام یک بازیکن حرفه ای بازی فیفا را استخدام کرد

در سال‌های اخیر ورزش‌ های الکترونیک گسترش زیادی پیدا کردند و در این بین باشگاه‌های مختلف هم برای خودشان گیمر اختصاصی استخدام می‌کنند تا در این رشته نماینده‌ داشته باشند. به تازگی چکش‌ها (لقب تیم وستهام)، یک گیمر حرفه‌ای فیفا را به استخدام رسمی باشگاه‌شان درآوردند.

این روزها مسابقات ورزش‌های الکترونیک به شکل گسترده‌ای در نقاط مختلف دنیا برگزار می‌شود. در این بین شرکت در رشته‌های مختلف این حوزه برای برخی گیمر‌های حرفه‌ای به یک شغل تبدیل شده است و با جذب اسپانسر و طرق دیگر درآمد خوبی هم کسب می‌کنند. به تازگی باشگاه فوتبال وستهام، به عنوان اولین باشگاه لیگ برتر انگلستان، یک گیمر حرفه‌ای FIFA را به استخدام خودش درآورده است.

شان آلن، مشهور به Dragonn، دیروز با امضای قراردادی به شکل رسمی بازیکن باشگاه وستهام در حوزه‌ی ورزش‌های الکترونیک شد و شماره‌ی 50 این باشگاه را هم دریافت کرد. آلن که پیش از این مسابقاتش در بازی FIFA را بر روی سایت Twitch استریم می‌کرد، قرار است در سالن گفینی آرِنا شهر فولام در فینال بزرگ مسابقات Play Like A Legend، با حمایت باشگاه جدیدش به رقابت بپردازد. آلن در صحبت‌هایی که در سایت رسمی باشگاه وستهام هم انعکاس یافته است در این مورد می‌گوید:

خیلی خوشحالم که به عنوان یک گیمر ورزش‌های الکترونیک به وستهام یونایتد پیوستم. این یک گام بلند رو به جلو برایم محسوب می‌شود. من بازی FIFA را به صورت رقابتی برای مدت بسیار زیادی است که انجام می‌دهم و این اتفاق بزرگترین چیزی بود که تا حالا برایم رخ داده است. باشگاه وستهام فصلی بسیار عالی را پیش رو داشته و احتمال دارد فصل بعد در رقابت‌های اروپایی هم شرکت کند. من نهایت تلاشم را در تورنمنت‌های FIFA در نقاط مختلف دنیا به کار می‌گیرم تا به موفقیت‌های باشگاهم اضافه کنم.

اسلاوِن بیلیک، مدیر باشگاه وستهام، در مورد این اتفاق می‌گوید:

من شنیده بودم که شان در حوزه‌ی ورزش‌های الکترونیک بازیکن بزرگی است. من خیلی خوشحالم که ما توانستیم او را به استخدام خودمان در بیاوریم. امیدوارم که او حالا به پیشرفتش ادامه دهد و به غرور و افتخارات این باشگاه در دنیا اضافه کند. قطعا وقتی او پیراهن آبی قرمز ما را بر تن می‌کند، از حمایت تمام باشگاه بهره‌مند خواهد بود.

پیش از این هم در خبرها داشتیم که باشگاه آلمانی ولفسبورگ دو بازیکن فیفا را استخدام کرده است.

منبع: EuroGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده