// شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۲

معرفی صداپیشگان، بازیگران و شخصیت های Uncharted 4

زمان زیادی تا عرضه بازی Uncharted 4: A thief's End باقی نمانده است. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد سری «آنچارتد»، بهره‌گیری از صداپیشه‌های حرفه‌ای و خلق شخصیت‌هایی هرچه طبیعی‌تر است. در این مطلب به معرفی تیم بازیگری چهارمین بازی سری آنچارتد خواهیم پرداخت.

سری آنچارتد، محصول مشترک استودیو ناتی داگ و کمپانی سرگرمی‌های رایانه‌ای سونی، در سال ۲۰۰۳ و با عرضه Uncharted: Drake's Fortune بر روی پلتفرم پلی‌استیشن 3 آغاز به کار کرد. این مجموعه که در سبک اکشن-ماجراجویی و سوم‌شخص طراحی و ساخته شده است، روایتگر ماجراجویی‌های «نیتن دریک»، شکارچی گنج مشهور و ماهر در مکان‌های ناشناخته و جستجوی رازها و ناگفته‌های تاریخ است. اما وی در این راه تنها نیست و افرادی مانند «ویکتور سالیوان»، «النا فیشر» و «سم دریک» به او یاری می‌رسانند. بدون شک Uncharted 4: A Thief's End، مهم‌ترین بازی سری آنچارتد است، زیرا از طرفی پایان‌بخش داستان زندگی نیتن دریک خواهد بود و در عین حال قدرت فنی و هنری استودیو ناتی داگ را بیش از پیش به رخ خواهد کشید. در ادامه به معرفی صداپیشگان، بازیگران و شخصیت‌های بخش داستانی و تک‌نفره Uncharted 4: A Thief's End می‌پردازیم.

«این مطلب ممکن است بخش‌هایی از داستان سری آنچارتد را فاش کند!»

نولان نورث

نولان نورث (نیتن دریک)

نولان رمزی نورث در تاریخ ۳۱ اکتبر ۱۹۷۰ در شهر نیوهیون، ایالت کنتیکت ایالات متحده آمریکا دیده به جهان گشود. این هنرمند ۴۵ ساله دانش‌آموخته رشته خبرنگاری است و قبل از نقل مکان به ایالت نیویورک، به مدت یک سال در نیوجرسی به این حرفه مشغول بوده است. نولان نورث بازیگری را در سال ۱۹۹۷ و با ایفای نقش دکتر «کریس رمزی» در سریال Port Charles آغاز کرد. وی تا سال ۲۰۰۳ در این سریال به ایفای نقش پرداخت و دو سال پس از پخش اولین قسمت با جیل موری، همبازی خود ازدواج کرد. سال ۱۹۹۹ مصادف بود با کسب اولین تجربه صداپیشگی نولان نورث در بازی Interstate '82 و شخصیت «هینکلی». وی تاکنون در بیش از ۲۵۰ سریال، فیلم، انیمیشن و بازی ویدیویی حضور داشته است که از بین آن‌ها می‌توان به صداپیشگی «ددپول» در انیمیشن Hulk Vs و «اسکروپی نوپرز» در سریال انیمیشنی Rick and Morty، ایفای نقش «ویل بریدی» در سریال Haven و «پیتر هاستینگز» در سریال Pretty Little Liars و صداپیشگی شخصیت «پنگوئن» در بازی Batman: Arkham Knight، «بلک هند» در بازی Middle-earth: Shadow of Mordor و «دسموند مایلز» در سری Assassin's Creed اشاره کرد. اما باید شاخص‌ترین هنرنمایی او را ایفای نقش و صداپیشگی شخصیت نیتن دریک نامید. با احتساب چهارمین بازی از سری Uncharted، نولان نورث تاکنون ۶ بار ایفاگر نقش نیتن دریک بوده است.نیتن دریک

نیتن دریک باستان‌شناس و ماجراجوی بی‌باک برای اولین در سال ۲۰۰۷ و در بازی Uncharted: Drake's Fortune معرفی شد. جنبه‌های مختلف شخصیتی پروتاگونیست سری آنچارتد که ظاهر و شخصیت خود را از افرادی مانند هریسون فورد، جانی ناکسویل و سر فرانسیس دریک وام گرفته است، از طریق دیالوگ‌ها و تعامل با دیگر شخصیت‌ها ارائه می‌شود. از جمله این جنبه‌ها می‌توان به اظهار نظر در مورد وضعیت خود به مانند دیگر انسان‌ها، طنز کلامی و حس کنجکاوی افسارگسیخته اشاره کرد که نولان نورث، صداپیشه این شخصیت در ایجاد آن‌ها بی‌تاثیر نبوده است.نحوه پوشش نیتن در بازی‌های مختلف بسیار ساده بوده و بی‌شباهت به مردم عادی شهر نیست. همچنین وی یکی از معدود شخصیت‌های جهان بازی‌های ویدیویی است که از بدنی عضلانی و اغراق‌شده بهره نمی‌برد. نیتن هیچ‌گونه تحصیلات آکادمیک در زمینه باستان‌شناسی و زبان‌های مختلف ندارد و مهارت او در این زمینه‌ها نشان از هوش سرشار وی دارد. ماجراجویی‌های چندگانه نیتن دریک با جستجوی مجسمه گران‌بهای «ال دورادو» به همراه خبرنگار النا فیشر و ویکتور سالیوان آغاز شد که پس از تلاش‌های فراوان و نبرد با دزدان دریایی، تنها چند صندوقچه گنج بدست آورد. استخدام نیتن دریک، «هری فلین» و «کلوئی فریزر» در جهت دزدیدن یک چراغ باستانی از موزه‌ای در ترکیه، آغازگر دومین ماجراجویی نیتن در Uncharted 2: Among Thieves بود. در این بازی، باری دیگر سه یار و یاور قدیمی، نیتن دریک، النا فیشر و ویکتور سالیوان به جستجوی ناوگان گمشده مارکو پولو و مبارزه با «زوران لازارویک»، جنایکار جنگی می‌پردازند که در نهایت توانستند او را شکست دهند و برگ‌های آغازین رابطه نیتن و النا نیز ورق خورد. در فاصله بین دومین و سومین بازی سری آنچارتد، رابطه بین نیتن و النا به ازدواج می‌انجامد،  اما مدتی بعد رابطه آن‌ها به سردی گرایش پیدا کرده و این زوج جدا از یکدیگر زندگی می‌کنند. استودیو ناتی داگ در بازی Uncharted 3: Drake's Deception، توجه خود را معطوف به گذشته نیتن می‌کند و برای اولین توضیح داده می‌شود که نام خانوادگی حقیقی او دریک نیست و وی در سن ۱۴ سالگی و پس از فرار از یتیم‌خانه و دزدیدن انگشتر سِر فرانسیس دریک، این نام خانوادگی را برای خود برگزیده است. در این بازی، نیتن دریک در راستای پیدا کردن شهر گمشده «إرَم ذات العماد» واقع در صحرای «رَبع‌الخالی» به کشورهای مختلفی از جمله سوریه و یمن سفر کرده و با «کاترین مارلو» و «تالبوت»، سران کمپانی مرموز به نبرد و مبارزه می‌پردازد. وی در نهایت با کمک سالی و النا، از آزاد شدن شیطانی به محبس افتاده جلوگیری می‌کند و پس از حذف کردن مارلو و تالبوت از صحنه روزگار، همراه با النا به خانه بازمی‌گردد. Uncharted 4: A Thief's End، به عنوان چهارمین و آخرین ماجراجویی نیتن دریک در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۴ معرفی شد. چندین سال از وقایع صحرای ربع‌الخالی می‌گذرد و داستان این بازی با ورود سم، برادر نیتن دریک که تصور می‌شد سال‌ها پیش دار فانی را وداع کرده است، و درخواست او از نیتن برای پیدا کردن گنج افسانه‌ای دزدان دریایی «لیبرتالیا» آغاز می‌شود. نیتن که اکنون خود را از ماجراجویی بازنشست کرده و زندگی آرامی را با همسرس النا فیشر سپری می‌کند، نمی‌تواند روی تنها برادرش را زمین بیاندازد و پس از سال‌ها برای آخرین بار وارد بازی می‌شود.

 

امیلی رز

امیلی رز (النا فیشر)

امیلی رز در ۲۱ فوریه ۱۹۸۱ (۲ اسفند ۱۳۵۹) در شهر رنتون، ایالت واشینگتن متولد شد. وی که مدرک کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در رشته بازیگری را از دانشگاه یوسی‌ال‌ای دریافت کرده است، به واسطه ایفای نقش النا فیشر در مجموعه بازی‌های ویدیویی آنچارتد و «آدری پارکر» در سریال تلویزیونی Haven شناخته می‌شود. او فعالیت هنری ده ساله خود را با بازی در فیلم کوتاه Hurricane Party محصول سال ۲۰۰۶ آغاز کرد. بخش گسترده‌ای از هنرنمایی‌های امیلی رز مربوط به حوزه سریال‌های تلویزیونی است و از بین این سریال‌ها می‌توان به Smith و Brothers & Sisters و Two and a Half Men و Haven و Graceland اشاره کرد. امیلی رز در سال ۲۰۰۹ با دیرک مورگان ازدواج کرد و هم‌اکنون دارای دو فرزند به نام‌های مایلز کریستین مورگان و ممفیس ری مورگان است. همچنین وی یکی از هنرمندانی است که در چالش سطل یخ شرکت کرده است!

النا فیشر

النا فیشر به عنوان یکی از شخصیت‌های ثابت سری آنچارتد، در اولین بازی این مجموعه معرفی شد. وی که به عنوان همسر و همراه نیتن دریک همواره در کنار او حضور داشته است، در ابتدای امر به عنوان خبرنگار وارد ماجراجویی‌های سری آنچارتد می‌شود. بر طبق اظهار نظر امی هنینگ، خالق مجموعه آنچارتد، شخصیت النا فیشر در واقع «نسخه مونث نیتن دریک» است و به اندازه او باهوش، شوخ‌طبع و ماجراجو است. النا فیشر علاوه بر اینکه مکمل نیتن دریک است، به نوعی نقش محرک و انگیزه وی را ایفا می‌کند و باعث می‌شود که دنیا به دست نیتن نجات داده شود. در طی بازی‌های مختلف، شخصیت النا فیشر دچار تغییر و تحول شده و به تکامل می‌رسد. در بازی Uncharted: Drake's Fortune، وی به مانند همسرش بی‌گدار به آب می‌زد و از خطر کردن هراسی نداشت. اما در بازی‌های بعدی شاهد اتخاذ استراتژی‌های متفاوتی نسبت به گذشته بودیم به طوری که در مواقعی النا فیشر در زمان و مکان مناسب اقدام می‌کند و حتی به نیتن کمک می‌کند که مخفیانه وارد مناطق تحت مراقبت شود و دشمنانش را از بین ببرد. در گذشته النا فیشر بسیار به اخلاقیات، خیر و شر و دنیایی آرمانی معتقد بود و این اعتقاد نزدیک بود به قیمت جان او تمام شود، زیرا همچنان به رستگاری «هری فلین» اعتقاد داشت. پس از این اتفاق وی نسبت به خطر انداختن جان خود و عزیزانش کمی محتاطانه‌تر عمل می‌کند، اما باز هم برای نجات جان یکی از عزیزانش تک و تنها وارد فرودگاهی پر از دشمنان دست به اسلحه می‌شود. از لحاظ میزان هوش و دانش، النا فیشر تنها رقیب نیتن دریک است و به زبان‌های زیادی از جمله عربی و تبتی تسلط دارد. همچنین وی به اندازه نیتن به تاریخ علاقه‌مند است و تنها کسی است که می‌تواند از مقاصد و اعمال مرموز و هوشمندانه نیتن سردربیاورد. النا فیشر به هیچ عنوان فردی کینه‌جو نیست و حتی در زمان‌هایی که نیتن او را نادیده می‌گیرد، به صورت کلامی و در بدترین حالت با حواله مشتی به او، ناراحتی و خشم خود را ابراز می‌کند، اما به سرعت گذشته را فراموش می‌کند. او نه تنها مبارزی قهار است، بلکه در تیراندازی نیز دستی بر آتش دارد و می‌تواند در کنار نیتن به مبارزه بپردازد. اعتقاد النا فیشر به نیتن زمانی بیشتر می‌شود که جان خود را برای نجات «جف»، فردی که به سختی او را می‌شناسد، به خطر می‌اندازد. در واقع می‌توان النا و نیتن را یک روح در دو بدن دانست.

 

تروی بیکر

تروی بیکر (سم دریک)

تروی بیکر ۴۰ ساله در تاریخ ۱ آوریل ۱۹۷۶ (۱۲ فروردین ۱۳۵۵) در شهر دالاس، ایالت تگزاس متولد شد. وی که هم اکنون به عنوان یکی از مشهورترین و پرکارترین صداپیشگان حوزه رسانه‌های بصری و بازی‌های ویدیویی شناخته می‌شود، فعالیت هنری خود را با صداپیشگی شخصیت «جین» در انیمه Case Closed (سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۹) و شخصیت‌های «سورین» و «کاگان» در بازی BloodRayne 2 (محصول سال ۲۰۰۴) آغاز کرد. تروی بیکر پیش از آنکه به بازیگری و صداپیشگی روی بیاورد، به عنوان خواننده اصلی و گیتاریست گروه ایندی-راک Tripp Fontaine شناخته می‌شد. علاوه بر این او اولین آلبوم تکی خود را در سال ۲۰۱۴ و با نام Sitting in the Fire منتشر کرد. تروی بیکر در نقش‌ها و شخصیت‌های متعدد و متفاوتی به هنرنمایی و صداپیشگی پرداخته است که از بین آن‌ها می‌توان به «هلمپو» در انیمه One Piece، «یاماتو» و «پین» در انیمه Naruto: Shippuden، «لوکی» در انیمیشن Guardians of the Galaxy، «دلسین رو» در بازی ویدیویی inFAMOUS Second Son، «جوئل» در بازی ویدیویی The Last of Us و «بوکر دویت» در بازی ویدیویی BioShock Infinite اشاره کرد. او در مراسم VGX سال ۲۰۱۳ به واسطه ایفای نقش جوئل جایزه بهترین صداپیشه و اجرای آهنگ Will the Circle Be Unbroken به همراه کورتنی دراپر جایزه بهترین موسیقی را بدست آورد.

سم دریک

«ساموئل دریک» که به اختصار سم خوانده می‌شود، برادر بزرگتر نیتن دریک است و به مانند او آرزوی بدست آوردن گنجی عظیم را در سر می‌پروراند. پانزده سال قبل از اتفاقات Uncharted 4: A thief's End، نیتن تصور می‌کرد که شاهد مرگ سم به واسطه تیر خوردن در طی حادثه‌ای نامعلوم بوده است. بر طبق گفته سم، به دلیل کشتن نگهبان در حادثه‌ای که منجر به جدایی نیتن و سم شد، او در زندان رها شده تا از بین برود. پس از آزادی، سم به جستجوی برادر گمشده‌اش می‌پردازد که نهایتا در چهارمین بازی سری آنچارتد، او را پیدا می‌کند. اما هدف سم فراتر از دور هم جمع کردن خانواده است و او قصد دارد با کمک نیتن گنج کاپیتان «هنری آوری» و لیبرتالیا، آرمان‌شهر دزدان دریایی را پیدا کند. پس از ناپدید شدن وی که پنج سال از نیتن مسن‌تر است و هم اکنون در سن ۴۳ سالگی به سر می‌برد، نیتن تصمیم می‌گیرد که راه و روش دزدی را پیشه کند. سم در مقابل برادر کوچکترش بی‌پرواتر است و حسادت دیرینه‌ای نسبت به او در وجودش رخنه کرده است. او موتورسوار قهاری است و تنها کسی است که نیتن را با نام کاملش صدا می‌کند. در اولین نمایش ارائه شده از چهارمین و آخرین ماجراجویی نیتن دریک، جملاتی توسط سم ادا می‌شوند که گزیده کوتاهی از آنها به شرح زیر است:

بعضی زنجیرها قابل شکستن نیستند. من ۱۵ سال از عمرم را از دست دادم، زنده به گور شده، حذف شده. من را در آن جهنم گذاشته بودی و هیچ‌وقت پشت سرت را نگاه هم نکردی!

 

ریچار مک گوناگل

ریچارد مک‌گوناگل (ویکتور سالیوان)

ریچارد مک‌گوناگل، بازیگر و صداپیشه آمریکایی در تاریخ ۲۲ اکتبر ۱۹۴۵ (۳۰ مهر ۱۳۲۴) در شهر بوستون، ایالت ماساچوست متولد شد. وی فعالیت‌های هنری خود را در سال ۱۹۷۹  و سن ۳۶ سالگی آغاز کرد و علاوه بر ایفای نقش ویکتور سالیوان در سری آنچارتد، تاکنون در محتواهای بصری متعددی از جمله Green Lantern: First Flight و 500 Days of Summer و Ben 10 و The X-Files و Star Trek: The Next Generation و Just Cause و Metal Gear Solid 3: Snake Eater و Prototype حضور داشته است.

ویکتور سالیوان

ویکتور سالیوان که با نام سالی نیز شناخته می‌شود، سال‌ها است که در کنار نیتن دریک حضور دارد و علاوه بر نقش استاد برای او، جای خالی پدرش را نیز پر می‌کند. شوخ‌طبعی و استعداد تغییر هر وضعیت به شوخی از ویژگی‌های مشترک نیتن و سالیوان هستند. وی همواره براساس منطق احتیاط، عمل می‌کند و به نیتن نیز توصیه می‌کند که کمی محتاطانه‌تر عمل کند. با این‌ حال این منطق تنها زمانی برای سالیوان صدق می‌کند که جان یکی از نزدیکان و دوستان او در خطر نباشد. در ابتدای امر اعمال سالیوان نشان‌دهنده خیانت احتمالی او بودند و برخلاف نیتن که با تمام وجود به سالیوان اعتماد دارد، النا در مورد نیات و مقصود او به شک افتاده بود. اما بعدها مشخص می‌شود که رفتارهای او ناشی از وجود حس ناامیدی است. سالیوان اولین حضورش در سری آنچارتد را در بازی Uncharted: Drake's Fortune تجربه کرد. جایی که او، نیتن دریک و النا فیشر را از دست دزدان دریایی نجات می‌دهد و پس از آن با همکاری نیتن به جستجوی مجسمه ال دورادو می‌پردازد. در همین حین سالیوان توسط «گابریل رومان» گروگان گرفته شده و به ضرب گلوله کشته می‌شود، اما پس از مدتی مشخص می‌شود که دفترچه خاطرات سر فرانسیس دریک جان او را نجات داده است و او با فریب دادن مزدوران، به همراه نیتن دریک موفق به فرار می‌شود. سپس این دو ماجراجو متوجه می‌شوند که مجسمه ال دورادو نفرین شده است و به واسطه آتش پشتیبانی سالیوان، نیتن دریک با هدف جلوگیری از فروش مجسمه به دنبال ناوارو، یکی از مزدوران رومان می‌رود. در نهایت و پس از موفقیت نیتن دریک در نجات دنیا، سالیوان با قایقی پر از صندوقچه‌های گنج به همراه نیتن و النا به سمت خانه حرکت می‌کند. سالیوان در دومین بازی سری آنچارتد یعنی Uncharted 2: Among Thieves حضور نسبتا کوتاهی دارد. پس از آن‌ که نیتن با کمک سالیوان از زندان آزاد می‌شود و با کمک یکدیگر پایگاه لازارویک، جنایتکار جنگی در بورنئو را از بین می‌برند، تا پایان بازی دیگر سالیوان را مشاهده نمی‌کنید. در بازی Uncharted 3: Drake's Deception، مشخص می‌شود که پیش از این سالیوان در خدمت نیروی دریایی بوده است و در مسیریابی براساس ستارگان مهارت بی‌مانندی دارد. همین مهارت باعث می‌شود که از او در جهت پیدا کردن شهر گمشده ارم ذات العماد استفاده شود. اما در پایان با کمک النا و نیتن و پس از متوقف کردن نقشه آزاد کردن شیطانی زندانی شده توسط مارلو و تالبوت، هر سه با هم سوار بر هواپیمای جدید سالیوان به سمت دنیای آرام و خوش رهسپار شدند. پس از گذشت چندین سال از این اتفاقات، در چهارمین بازی سری آنچارتد، سالیوان باری دیگر در کنار نیتن دریک حضور خواهد داشت و در راستای دستیابی به گنج افسانه‌ای دزدان دریایی لیبرتالیا به او یاری می‌رساند.

 

Laura Bailey

لورا بیلی (نادین راس)

لورا داون بیلی، در تاریخ ۲۸ می ۱۹۸۱ (۷ خرداد ۱۳۶۰) در ایالت میسیسیپی متولد شد. این هنرمند ۳۴ ساله که بیشتر به واسطه صداپیشگی در قالب‌های محتوایی متعددی شناخته می‌شود، فعالیت هنری ۱۷ ساله خود را با صداپیشگی در انیمه Dragon Ball Z آغاز کرد. وی پس از مشاهده مصاحبه کیتی هولمز تصمیم گرفت وارد وادی هنر شود و در رشته تئاتر نیز تحصیل کرده است. از بین تجریبات او می‌توان به صداپیشگی به عنوان شخصیت‌های «آنکو» و «توکی» در انیمه Naruto Shippuden، «ماشیرو کونا» در انیمه Bleach، «چیتا» در انیمیشن Batman Unlimited، «بیوه سیاه» در انیمیشن Ultimate Spider-Man، «رین» در بازی BloodRayne 2، «چون لی» در بازی Street Fighter IV، «فیونا» در بازی Tales from the Borderlands و «نادین راس» در Uncharted 4: A Thief's End اشاره کرد. یکی از مواردی که در محافل مرتبط با سری آنچارتد جنجال به پا کرد، ایفای نقش نادین راس سیاه‌پوست، توسط لورا بیلی سفید پوست بود. این جنجال واکنش نیل دراکمن، کارگردان Uncharted 4 را به دنبال داشت و وی اعلام کرد که ظاهر بازیگر هیچ ارتباطی به شخصیت قرار داده شده در بازی ندارد و به عنوان مثال از اشلی جانسون و تروی بیکر و شخصیت‌های «الی» و جوئل از بازی The Last of Us یاد کرد.

نادین راس

نادین راس به عنوان آنتاگونیست بازی Uncharted 4: A Thief's End نقش مهمی برعهده خواهد داشت و همان طوری که در نمایش‌های مختلف بازی مشاهده کردید، نبردهای سخت و خشنی را تدارک دیده است. نادین راس از آن دسته مزدورانی بوده که حاضر است به خاطر پول هرکاری انجام دهد و بر روی تمام اخلاقیات نهادینه شده در وجود انسان رژه برود. او که رهبری گروهی از مزدوران آفریقایی موسوم به «شورلاین» را بر عهده دارد، پیش از اتفاقات چهارمین بازی آنچارتد با ویکتور سالیوان تقابل داشته است. اما اکنون نادین راس به استخدام فرد ثروتمندی به نام «رافائل آدلر» در آمده است و هدفی جز سد کردن راه نیتن و سم که در جستجوی آرمان‌شهر گمشده دزدان دریایی هستند، ندارد. او برای اولین بار پس از سال‌ها در یک مهمانی رسمی سالیوان را ملاقات می‌کند، اما به نظر می‌رسد که رویارویی پیشین را از یاد برده است. با این حال نیتن و سم که از طریق گوشی، مکالمه بین نادین و سالیوان را می‌شنوند، احساس خطر می‌کنند. این رویارویی در نهایت به مبارزه نیتن و نادین می‌انجامد.

 

وارن کول

وارن کول (رافائل آدلر)

وارن کول در تاریخ ۲۳ سپتامبر ۱۹۷۷ (۱ مهر ۱۳۵۶) در شهر سن آنتونیو، ایالت تگزاس متولد شد. وی که دانش‌آموخته رشته بازیگری از دانشگاه بوستون است، فعالیت هنری خود را با ایفای نقش در تئاترهای محلی آغاز کرد. وارن کول اولین تجربه سینمایی خود را با فیلم A Love Song for Bobby Long و در کنار بازیگرانی از جمله جان تراولتاو  اسکارلت جوهانسون بدست آورد. همچنین وی در سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۲ به ترتیب در فیلم‌های Mother's Day و The Avengers نیز حضور داشته است. از دیگر دستاوردهای او می‌توان به ایفای نقش «ایان مورفی» در سریال Person of Interest و «رودریک» در سریال The Following اشاره کرد. صداپیشگی رافائل آدلر در بازی Uncharted 4: A Thief's End، اولین تجربه وارن کول در زمینه صداپیشگی در حوزه بازی‌های ویدیویی است.

رافائل آدلر

رافائل آدلر آنتاگونیست اصلی Uncharted 4: A Thief's End و به طبع، بزرگترین مانع بر سر راه ماجراجویی‌های نیتن دریک است. وی با استفاده از ثروت هنگفتی که در اختیار دارد توانسته است نادین راس و ارتش مزدورش را با هدف متوقف کردن نقشه‌های نیتن و سم دریک، به استخدام خود در بیاورد. بر طبق اعلام استودیو ناتی داگ، ارتباط بین نیتن، سم و رافائل فراتر از یک رقابت بر سر اشیای تاریخی است.

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده