نویسنده: معین کلهری
// چهار شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۰

تاریخ عرضه انیمیشن Batman: The Killing Joke مشخص شد

چند روز پیش بود که اولین تریلر از فیلم انیمیشن «بتمن: جوک کشنده» (Batman: The Killing Joke) منتشر شد که به‌معنای واقعی حس نوشته‌های وهم‌آلود آلن مور را تداعی می‎کرد. حالا علاوه بر آن، تاریخ انتشار این فیلم نیز مشخص شده است. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

مشخصاً هیچ‌کس منکر زیبایی کتاب کمیک «جوک کشنده» که یکی از محبوب‌ترین داستان‌های بتمن در دهه‌ی ۸۰ میلادی به حساب می‌آید، نمی‌شود. این کتاب‌ مصور که به ریشه‌ها  و دلایل وجود شرورترین شخصیت گاتهام یعنی جوکر می‌پردازد، دست‌مایه انیمیشنی با همین نام شده است که پس از سال‌ها، کوین کان‌روی و مارک همیل را در رأس صداپیشگان خود می‌بیند.

|

اخیراً زمان عرضه‌ انیمیشن مذکور در قالب دی‌وی‌دی‌های بلوری مشخص شده است که بر اساس آن، در تاریخ سه‌شنبه ۱۲ مرداد در دسترس خواهد بود. البته علاقه‌مندان هم‌اکنون می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های محلی یا آنلاین برای پیش‌خرید این اثر اقدام کنند.

داستان این انیمیشن بین ریشه‌های پیدایش جوکر و روزهای کنونی گاتهام پس و پیش می‌شود، اما اکثر رویدادهایی که در کتاب اتفاق می‌افتند عواقبی را در درون دنیای دی‌سی به همراه دارند.

شما درباره فیلم انیمیشن بتمن: جوک کشنده چه فکری می‌کنید؟ نظرات خودتان را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده