نویسنده: میثم سبحانی
// سه شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۲

بازی Halo Wars 2 در نمایشگاه E3 2016 قابل بازی خواهد بود

نمایشگاه E3 2016 نزدیک است و کمپانی مایکروسافت برنامه‌های ویژه‌ای برای این نمایشگاه دارد. به تازگی استودیو ۳۴۳ اینداستریز اعلام کرده که بازی Halo Wars 2  در نمایشگاه E3 قابل بازی خواهد بود. با زومجی و جزئيات این خبر همراه باشید.

کمپانی مایکروسافت عناوین اختصاصی بسیاری در دست تولید دارد که یکی از این عناوین محبوب، بازی Halo Wars 2 است که سال قبل معرفی شد. بازی Halo Wars 2 که سال پیش در جریان کنفرانس خبری مایکروسافت در مراسم گیمزکام ۲۰۱۵ معرفی شد، هم‌اکنون در استودیو کریتیو اسمبلی در حال توسعه است‌. این استودیو ساخت بازی‌های Alien: Isolation  و Total War: Warhammer را نیز در کارنامه خود دارد.

اگر چه از زمان معرفی بازی تا کنون اطلاعات زیادی از بازی Halo Wars 2 منتشر نشده است اما استودیو ۳۴۳ اینداستریز تایید کرده که این بازی در  نمایشگاه E3 امسال قابل بازی خواهد بود. مطالب دیگری نیز در پست جدید وبلاگ رسمی استودیو ۳۴۳ اینداستریز وجود دارد که هیجان طرفداران را تحریک می‌کند، مطالبی که البته هنوز صحبت کردن از آن‌ها زود است. احتمالاً الان خیلی زود است که اطلاعاتی از بازی Halo 6 فاش شود، اما شاید تیزری از قسمت نهایی سه‌گانه Forerunner در E3 2016 نمایش داده شود یا شاید اصلا چیز دیگری معرفی شود.
بخشی از پست جدید وبلاگ رسمی استودیو ۳۴۳ اینداستریز :

در حالی که تیم‌های دیگر استودیو خودشان را برای ارائه اضافات بعدی بسته الحاقی Hog Wild به نام The Warzone Firefight آماده می‌کنند، تیم سازنده Halo Wars 2 نیز، مشتاقانه خود را برای E3 2016 آماده می‌کند، به طوری که در این نمایشگاه، Halo Wars 2 کاملاً قابل بازی خواهد بود و طرفداران می‌توانند برای نخستین بار این بازی را تجربه کنند. در این نمایشگاه همچنین قرار است، خب ... دیگر نمی‌توانیم بیشتر از این درباره این موضوع صحبت کنم. بهتر است که تا E3 2016 منتظر بمانیم.

بازی Halo Wars 2 برای دو پلتفرم ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. اگر چه هنوز هیچ تاریخی برای عرضه رسمی بازی اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که این بازی سال بعد عرضه شود.

به نظر شما آیا اHalo Wars 2 به اندازه بازی Halo 5 موفق خواهد بود؟

منبع: OnlySP


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده