نویسنده: آرش رستمی
// یکشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۱۹

نسخه بازی سال Batman: Arkham Knight در آمازون آلمان دیده شد

فروشگاه آمازون آلمان بازی Batman: Arkham Knight Game of the Year Edition را در فهرست محصولات‌اش قرار داده و آن را با قیمت ۴۹ یورو، برای تحویل در نیمه‌ی اول تابستان، پیش‌فروش می‌کند. با زومجی همراه باشید.

شعبه‌ی آلمان فروشگاه آمازون نسخه بازی سال Batman: Arkham Knight را به فهرست محصولات‌اش اضافه کرده است. به‌گزارش وب‌سایت دوآل‌شاکرز، فروشگاه نام‌برده پیش‌فروش این نسخه از بازی را برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی آغاز کرده و ظاهراً قرار است کمی پس از انتشار محصول در روزهای پایانی ماه ژوئیه (اوایل مردادماه)، آن را به دست خریداران برساند. این بازی هنوز در شعبه‌ی ایالات متحده‌ی آمازون دیده نشده است و فعلا هم مشخص نیست که آیا شامل تمام محتواهای دانلودی بازی اصلی خواهد بود یا خیر.

کمپانی برادران وارنر هنوز رسما وجود Batman: Arkham Knight Game of the Year Edition را تأیید نکرده است؛ ولی از آنجا که هر دو بازی قبلی سری آرکام بتمن، یعنی Batman: Arkham City و Batman: Arkham Asylum، نسخه‌ی بازی سال داشته‌اند، عرضه‌ی بازی سال Batman: Arkham Knight دور از ذهن به نظر نمی‌رسد.

این تنها خبری نیست که در هفته‌های گذشته درباره‌ی بازی‌های بتمن استودیو راک‌استدی شنیده‌ایم. اواخر اردیبهشت‌ماه بود که کمپانی برادران وارنر مجموعه‌ای را با نام Batman: Return to Arkham تأیید کرد. این مجموعه که نسخه‌های ریمستر یا بازسازی‌شده‌ی بازی‌های Arkham City و Arkham Asylum را در اختیار دارندگان پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان قرار می‌دهد، قرار است در روز ۵ مرداد منتشر شود.

منابع: GameSpot / DualShockers


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده