// شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۶

تایید شد: بازی No Man's Sky با تاخیر عرضه می شود

به دنبال شایعه مطرح شده در روز پنجشنبه مبنی بر تاخیر عرضه No Man's Sky برای انتشار در ماه ژوئن، اکنون هلو گیمز، توسعه‌دهنده بازی رسما تأخیر در انتشار بازی را تائید کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

با اعلام رسمی شان موری، موسس هلو گیمز برروی وبلاگ پلی‌استیشن، بازی No Man's Sky در ماه اوت برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.

در پست ارسال شده، موری با اشاره به عرضه‌ی مناسب بازی، از نیاز به برخی «لحظات کلیدی» برای جلا دادن به بازی جهت رساندن به استاندارد‌های توسعه‌دهندگان سخن گفته است.

من انتخاب سختی را برای تاخیر چند هفته‌ای بازی داشتم که به ما اجازه ارائه چیزی خاص را می‌دهد.

اکنون No Man's Sky برای انتشار در تاریخ ۹ اوت (۱۹ مرداد) در آمریکای شمالی، ۱۰ اوت (۲۹ مرداد) در اروپا و ۱۲ اوت (۳۱ مرداد) در بریتانیا زمانبدی شده است.

موری در ادامه توضیح داد:

می‌دانیم که این خبر ناامید کننده است. ساخت این بازی سخت‌ترین کاری است که در طول عمر خود انجام داده‌ام. اما اکنون بسیار به تمام کردن آن نزدیک هستیم. ولی باید یک تصمیم سخت دیگر هم بگیریم تا نتیجه نهایی کار عالی باشد.

موسس هلو گیمز در ادامه افزود:

جهان No Man's Sky به شکل فوق‌العاده‌ای گسترده است. بیشتر از آن چیزی که می‌توانید تصور کنید. این نوعی از بازی است که در گذشته هیچگاه توسط تیمی بسیار کوچک‌تر از چیزی که همه می‌توانند انتظار آن را داشته باشند و با این سطح انتظار از بازی، برای ساخت آن اقدام نشده بود.

در گذشته No Man's Sky برای انتشار در تاریخ ۲۱ ژوئن (۱ تیر) برنامه‌ریزی شده بود. تاخیر پیش‌آمده به معنی حدودا ۲ ماه انتظار بیشتر برای انتشار بازی است. زمزمه‌های تاخیر نخستین بار از روز پنج‌شنبه به دنبال اعلام کوتاکو با استناد به دو منبع از جمله گیم‌استاپ مطرح شد.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده