نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۳

تریلر فیلم Beauty and the Beast رکورد تعداد بازدید در یک روز شکست

کمپانی دیزنی اخیرا اولین تیزر تریلر فیلم دیو و دلبر (Beauty and the Beast) را منتشر کرده است و این تریلر توانسته است رکورد تعداد بازدید در ۲۴ ساعت را بشکند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

اولین تریلر فیلم Beauty and the Beast با بازی  اما واتسون توانست رکورد بیشترین تعداد بازدید در ۲۴ ساعت نخست انتشار را بشکند که پیش از این در دست فیلم جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) بود.

تریلر فیلم Beauty and the Beast در طی مدت ۲۴ ساعت توانسته ۹۱/۸ میلیون بار دیده شود. در مقایسه با تریلرهای دیگر، تریلر دوم فیلم جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد با ۸۸ میلیون بازدید در رتبه دوم  قرار دارد و تریلر دوم فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی با ۶۱ میلیون بار در رده سوم قرار دارد، رتبه چهارم و پنجم هم به ترتیب تریلر اول جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد با ۵۵ میلیون و تریلر اول فیلم انتقام‌جویان: عصر اولتران ۳۴ میلیون بار در طی ۲۴ ساعت نخست انتشار دیده شده‌اند. در واقع اگر فیلمی محصول شرکت دیزنی باشد، آمار بازدید میلیونی تریلرهای آن تقریباً تضمین شده است.

اولین تریلر این فیلم که اقتباسی از انیمیشن قدیمی دیزنی در سال ۱۹۹۱ است اطلاعات زیادی را فاش نمی‌کند اما اولین تصویر از اما واتسون در نقش بل را در آن می‌بینیم. بازیگر مرد اصلی این فیلم دن استیونز است که در نقش دیو بازی می‌کند.  اما تامپسون، یان مک‌کلن، ایوان مک گرگور، کوین کلاین و گوگو امبتارا دیگر بازیگران این فیلم دیو و دلبر هستند.

فیلم  Beauty and the Beast به کارگردانی  بیل کاندن در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۱۷ (۲۷ اسفند ۱۳۹۵) اکران خواهد شد.

منبع: Polygon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده