// سه شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۹

Pac-Man 256 تیرماه امسال برای پی سی و کنسول ها منتشر می شود

هیپستِر وِیل، توسعه‌دهنده بازی Crossy Road از انتشار بازی Pac-Man 256 برای کنسول‌ها خبر داده است. این بازی سال گذشته برای پلفترم موبایل منتشر شده بود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

Pac-Man 256، بازی موبایل استودیوی هیپ‌استر وِیل که سال گذشته برای دستگاه‌های موبایل منتشر شده بود اکنون طبق اعلام استودیوی سازنده این بازی در تاریخ ۲۱ ژوئن (۱ تیر) به مناسبت تولد ۳۶ سالگی‌ این مجموعه، برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و همچنین رایانه‌‌های شخصی منتشر خواهد شد.

پک من ۲۵۶ به دلیل وجود خطای نرم‌افزاری در مرحله ۲۵۵ نسخه آرکید بازی، ۲۵۶ نامگذاری شده است. شما می‌توانید دلیل وجود خطای نرم‌افزاری در مرحله ۲۵۵ را در زومجی مطالعه کنید.

نسخه کنسول و رایانه‌های شخصی بازی Pac-Man 256 در حقیقت توسط استودیوی تری اسپراکِتز توسعه یافته است. برخلاف نسخه‌ی موبایل، بازی Pac-Man 256 برروی کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی از حالت چندنفره محلی (Local) پشتیبانی خواهد کرد. در این حالت چهار بازیکنان قادر به ورود به محیط بازی برای فرار از دست ارواح و همچنین هرج و مرج ایجاد شده از اعداد رنگارنگ هستند.

سازندگان برای بزرگداشت انتشار نسخه کنسولی بازی، قیمت خرید‌های درون برنامه‌ای نسخه موبایل Pac-Man 256 را از ۳/۹۹ پوند برای قابلیت سکه‌ی دوبرابر به ۲/۲۹ پوند تا تاریخ ۲۷ می (۷ خرداد) کاهش داده‌اند.

|

منبع: Eurogamer


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده