نویسنده: محسن وزیری
// دوشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۹

تماشا کنید: صحنه هایی از فیلم فروشنده جدیدترین اثر اصغر فرهادی

فیلم فروشنده  اولین بار در جشنواره کن اکران شد و هنوز تریلر رسمی از آن منتشر نشده است. با این حال، صحنه‌های کوتاهی از فیلم پخش شده که اگر نمی‌توانید برای اکران صبر کنید،‌ دیدن آن‌ها خالی از لطف نیست. با زومجی همراه باشید.

داستان فیلم فروشنده، تازه‌ترین ساخته‌ی اصغر فرهادی، روایت زوج بازیگری (با بازی‌های ترانه علیدوستی و شهاب حسینی)  است که مجبور به ترک آپارتمانشان می‌شوند و به خانه‌ی جدیدی نقل مکان می‌کنند. اما صاحب قبلی این خانه، شخصی بوده که ارتباط قبلی او با این زوج منجر به بروز مشکلات مختلفی می‌شود. همانطور که فرهادی شب گذشته هنگام دریافت جایزه‌ی بهترین فیلنامه در شصت و نهمین جشنواره‌ی کن گفت، فیلم‌های او معمولاً فیلم‌های شادی نیستند اما حداقل بخشی از مردم را به خاطر موفقیت‌هایشان شاد می‌کند. فروشنده هم روند آثاری چون «درباره‌ی الی» و «جدایی نادر از سیمین» را پیش گرفته و آن طور که به نظر می‌رسد، جو سنگین و فضای گرفته‌ای دارد.

هنوز زمانی دقیقی برای اکران فیلم فروشنده (The Salesman) در ایران مشخص نشده و پخش‌کننده‌ی آن هم معلوم نیست، اما به احتمال زیاد تابستان امسال شاهد اکران فیلم فروشنده روی پرده‌ی سینماها خواهیم بود. تا آن زمان، تنها می‌توانیم به صحنه‌های کوتاهی که از فیلم پخش شده بسنده کنیم. سکانس‌های زیر به طور رسمی توسط خود جشنواره کن یا شبکه‌های اجتماعی پخش شده‌اند و حاوی اطلاعات فاش‌کننده‌ای از فیلم نیستند، اما اگر حساسیت بالایی در این مورد دارید شاید بهتر باشد که تا زمان اکران آن صبر کنید.

|

تهیه شده در زومجی


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده