// پنجشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۶

تماشا کنید: تاریخ شروع بتای عمومی بازی Paragon اعلام شد

اپیک گیمز با انتشار ویدیویی رسما از زمان آغاز بتای عمومی بازی Paragon رونمایی کرد. با توجه به اعلام این استودیو علاقمندان از تاریخ ۲۶ می (۶ خرداد) تا ۳۰ می (۱۰ خرداد) می‌توانند Paragon را بازی کنند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

همانطور که انتظار می‌رفت، Epic Games رسما از تاریخ بتای عمومی بازی Paragon برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی رونمایی کرده است. با این حساب، افرادی که علاقمند به تجربه پیش از موعود بازی هستند باید قبل از تاریخ ۲۵ می (۵ خرداد) از طریق وب‌سایت رسمی بازی ثبت نام کنند. با تایید این پروسه این افراد قادر به حضور در بتای عمومی از ۶ خرداد تا ۱۰ خرداد خواهند بود.

Paragon اکنون ۱۶ قهرمان دارد که تمامی آنها به صورت رایگان در بازی کامل و بتای عمومی قابل استفاده هستند. شما می‌توانید برای ثبت نام از طریق وب‌سایت بازی اقدام کنید. اپیک‌گیمز اخیرا نیز با انتشار ویدیویی از GRIM.exe، تازه‌ترین قهرمان بازی رونمایی کرد. این قهرمان با قابلیت ضربه از راه دور و مهارت‌هایی مانند Deflector Shield، قادر به دفع حملات دشمنان و وارد آوردن ضرباتی از دور خواهد بود.

Paragon اکنون در قالب طرح دسترسی پیش از موعد برای افرادی که نسخه‌ی Founder بازی را با قیمت ۱۹/۹۹ دلار خریداری کرده باشند، در دسترس قرار دارد.  این بازی در سه نسخه فاندر (۱۹/۹۹ دلار)، چلنجر فاندر (۵۹/۹۹) دلار و مستر فاندر (۹۹/۹۹ دلار) به فروش می‌رسد. هرچند تاریخ رسمی برای عرضه Paragon اعلام نشده است. با این حال، می‌دانیم که این بازی تا پایان سال جاری میلادی منتشر خواهد شد. اپیک گیمز اخیرا نیز نسخه‌ی فیزیکی Paragon را تحت عنوان Essentials Edition معرفی کرد.

|

منبع: Attack of the Fanboy


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده