// سه شنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

کمپین کیک استارتر بازی System Shock Remastered از تیر ماه آغاز می شود

نایت دایو، استودیوی سازنده‌ی نسخه بازسازی بازی System Shock از آغاز کمپینی با هدف جمع‌آوری سرمایه‌گذاری گروهی طرفداران در وب‌سایت کیک‌استارتر در تیرماه خبر داده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

هرچند طرفداران قدیمی سری System Shock با معرفی سومین شماره از این مجموعه بی صبرانه در انتظار اخبار و اطلاعات جدیدی در رابطه با این بازی هستند با این حال، اکنون به دنبال رونمایی از بازسازی بازی System Shock در آبان ۱۳۹۴، استودیو نایت دایو از برنامه‌ریزی جهت آغاز کمپینی برای جمع‌آوری سرمایه‌گذاری جمعی از ماه آینده در Kickstarter خبر داده است. ریمستر System Shock به طور کامل از نسخه‌ی کلاسیک انجام خواهد شد.

طبق گفته‌ی استودیوی نایت دایو در فیس‌بوک رسمی این استودیو، کمپین کیک‌استارتر بازی از ۲۹ ژوئن ۲۰۱۶ (۹ تیر)‌ برای بازی System Shock Remastered آغاز می‌شود. متأسفانه در حال حاضر این استودیو اشاره‌ای به جزئیات بیشتر نظیر بودجه‌ی مورد نیاز یا پاداش‌های کمک‌ مالی نکرده است.

در حالی که سال گذشته شاهد انتشار System Shock: Enhanced شامل بازی اصلی و محتوای الحاقی بودیم؛ در ریمستر بازی System Shock بیشتر شاهد رابط کاربری جدید و تغییرات بصری کامل در اولین بازی -طبیعتاً با تجربه‌ای کلاسیک- خواهیم بود.

System Shock Remastered اکنون مراحل توسعه‌ را برای عرضه برروی رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان سپری می‌کند.

منبع: DualShockers


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده