نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۱

فیلم Godzilla 2 کارگردان خود را از دست داد

پس از تاخیر ۹ ماهه  اکران فیلم Godzilla 2 توسط کمپانی برادران وارنر، حال خبر می‌رسد گرث ادواردز، دیگر کارگردان قسمت دوم فیلم گودزیلا نخواهد بود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

ددلاین گزارش داد، گرث ادواردز، کارگردان فیلم گودزیلا (Godzilla)، کمپانی لجندری پیکچرز را طی یک تصمیم دوستانه ترک کرده است. ادواردز پیش از این کارگردانی قسمت اول گودزیلا را که در سال ۲۰۱۴ اکران شد بر عهده داشته است. پروژه فعلی او اسپین آف فیلم جنگ ستارگان به نام Rogue One است، که دسامبر امسال اکران خواهد شد. در ادامه این گزارش، ددلاین دلایل روشنی را برای جدایی ادواردز بیان می‌کند. در گزارش آمده است:

ادواردز به دنبال ساخت فیلمی مستقل و کوچک‌تر نسبت به گودزیلا و اسپین آف جنگ ستارگان است که کارگردانی آنها را بر عهده داشته است.

هفته گذشته، تاریخ اکران فیلم گودزیلا 2 با ۹ ماه تاخیر از ژوئن ۲۰۱۸ به مارس ۲۰۱۹ تغییر کرد. طبق گزارش ددلاین پیش از اعلام رسمی این تاخیر، میان ادواردز و لجندری توافقی برای جدا شدن وی حاصل شده بود. استودیوی لجندری درحال جستجوی کارگردان جایگزین برای فیلم گودزیلا 2 و همچنین فیلم Godzilla vs. Kong است.

فیلم اول گودزیلا در ماه می ۲۰۱۴ اکران شد و طبق اعلام باکس‌آفیس موجو، این فیلم توانست بیش از ۵۰۰ میلیون دلار در جهان فروش کند.

منبع: GameSpot 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده