نویسنده: میثم سبحانی
// پنجشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۴۰

بروزرسانی جدید بخش چند نفره Metal Gear Solid V منتشر شد

بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کمپانی کونامی است. به تازگی بروزرسانی ماه می این بازی که محتواهای جدیدی را به بخش چندنفره آن اضافه می‌کند منتشر شده است. با زومجی همراه باشید.

کمپانی کونامی بروزرسانی ماه می ۲۰۱۶ برای حالت چندنفره و آنلاین بازی Metal Gear Solid V را منتشر کرد. این آپدیت شامل تجهیزات و سلاح‌های گوناگون و جدیدی است که بازیکنان قادر هستند از آن‌ها در ماموریت‌های ویژه FOB استفاده کنند. این بروزرسانی در روز ۱۰ می (۲۱ اردیبهشت) منتشر شد.

از جمله تجهیزات و امکانات جدیدی که با این بروزرسانی به بخش چندنفره بازی اضافه شده می‌توان به لباس ویژه Sneaking Suit اشاره کرد که نگهبانان می‌توانند با پوشیدن آن به محض شناسایی متجاوزان، برای مدت زمان کوتاهی آن را فعال کنند. از دیگر موارد این بروزرسانی تفنگ Tornado-6 Revolver است که سلاح منتخب «آسلات» نیز هست و می‌تواند شلیک‌های کمانه‌ای نیز داشته باشد.

این بروزرسانی همچنین با ایجاد تغییراتی در سرعت دویدن و پریدن شخصیت‌ها، به توازن و تعادل بازی کمک می‌کند و علاوه بر این‌ها، در انتهای هر ماموریت و در صفحه نتایج، تغییرات لحظه‌ای رتبه‌بندی و درجه‌بندی بازیکنان را نشان می‌دهد.

متال گیر سالید فانتوم پین زومجی
در ادامه می‌توانید توضیحات کامل تمام محتواهای جدید ارائه شده در این بروزرسانی را مشاهده کنید:

  • قابلیت استتار مخفیانه نگهبانان امنیتی: این ویژگی امنیتی به Sneaking Suitها و دیگر یونیفرم‌های جنگی در سطوح ۹، ۱۰ و ۱۱ اضافه شده است. زمانی که نگهبانان امنیتی شما، متجاوزی را شناسایی کردند، آن‌ها موقتا این ویژگی استتار مخفیانه را فعال می‌کنند و از دید پنهان می‌شوند. این ویژگی همچنین به استحکامات و پدافند‌های FOB شما قابلیت پنهان‌کاری غافلگیرکننده‌ای را می‌دهد.
  • پهپادهای مجهز به نابودکننده باتری‌های UA-DROME: این ویژگی امنیتی به پهپادهای سطوح ۹، ۱۰ و ۱۱ اضافه شده است. پهپادها اکنون فرستنده میکروویو کوچکی را حمل می‌کنند که می‌تواند باتری‌های منطقه محاصره شده را ناتوان کند. همچنین می‌تواند دستگاه‌های الکترونیکی متجاوزان به FOB شما را نیز نابود کنند.
  • فرستنده حرکتی میدانی ساختگی : با استفاده از این ویژگی، شما می‌توانید قابلیت‌های جستجوی تیم Intel مدافعان FOB حریف را با نمایش یک هشدار FOM ساختگی و جعلی به جایی که فرستنده پرتاب شده است، منحرف کنید.
  • تفنگ بدون لگد چندکاربره فالکن‌برگ (کلاهک جنگی Fulton): این بروزرسانی شامل تفنگ بدون لگد طراحی شده‌ای برای Fulton است که به وسیله کلاهک جنگی توسعه یافته ویژه خود، تیرهای اصابت کرده به اهداف را منفجر می‌کند.
  • تفنگ Tornado-6 Revolver : این تفنگ سلاح منتخب آسلات است و شلیک‌کردن به سطوح محکم و مستحکمی همچون دیوارها باعث کمانه‌کردن گلوله‌های آن می‌شود که می‌تواند در از پای درآوردن دشمنان نزدیک‌تر، مفید باشد.
  • تیربار غیرکشنده UM-AAM-NL : تیربار چندمنظوره ۵.۵۶ میلیمتری ساخت اروپا، که به طور ویژه‌ای برای شلیک گلوله‌های پلاستیکی بهینه شده است.
  • نیروهای‌تان را برای حمله و یورش به FOBهای دشمن و کمک و یاری به نیروهای نفوذی‌تان اعزام کنید: این ویژگی جدید به شما اجازه می‌دهد تا نیروهای ضربتی خود را پیشاپیش نیروهای نفوذی به سمت FOBهای دشمن روانه کنید تا تجهیزات امنیتی و نگهبانان دشمن را نابود کنند.
  • اطلاعاتی در مورد لیگ‌های کوچک‌تر به صفحه درجه‌بندی PF افزوده شده است: علاوه بر مبارزات لیگ‌های مجازی که هر هفته برگزار می‌شود، اکنون شما می‌توانید در لیگ‌های کوتاه ویژه‌ای که کمتر از یک روز به طول می‌ا‌نجامد، شرکت کنید. همچنین صفحه رتبه‌بندی PF هم‌اکنون وضعیت PF شما را با جزئیات بیشتری نشان خواهد داد. بنابراین حتما سعی کنید که همیشه این صفحه را بررسی کنید. با بررسی این صفحه می‌توانید مشاهده کنید که چگونه عملکرد روزانه شما به افزایش استقامت نیروهای‌تان کمک می‌کند.
  • سربازان جدیدی با مهارت‌های منحصربه‌فرد از راه می‌رسند: مهارت‌های جدیدی که در این بروزرسانی ارائه شده است، برای صعود سریع و دستیابی به رتبه‌های بالاتر در صفحه رتبه‌بندی PF شما، بسیار عالی هستند. سربازانی که دارای چنین مهارت‌هایی هستند را پیدا کنید و مهارت‌های آنان را آزاد نمایید تا نیروهایی قو‌ی‌تر از همیشه داشته باشید.
  • ماموریت‌های ویژه‌ای که فقط در حالت آنلاین قابل انجام هستند، به لیست ماموریت‌های چالشی اضافه شده است: ماموریت‌های چالشی یا Challenge Tasksها، دستاوردهای ویژه‌ای هستند که جوایز خاصی را برای هر ماموریت کامل شده پیشنهاد می‌دهند، این ماموریت‌ها حالا شامل مراحل ویژه‌ای شده‌اند که البته فقط در حالت آنلاین قابل انجام است. در بروزرسانی جدید بازی، همه نوع ماموریتی برای انجام‌ دادن وجود دارد؛ از ماموریت‌های ساده‌ای که به راحتی قابل انجام است گرفته تا عملیات گسترده‌ای که برای ساعت‌ها شما را مشغول به خود نگه می‌دارد. با گذشت زمان به تعداد ماموریت‌های چالشی آنلاین اضافه می‌شود یا ممکن است از مقدارآن کم شود. بنابراین همیشه آخرین چالش‌ها را چک کنید و آن‌هایی را که فکر می‌کنید می‌توانید پیروز شوید، انجام دهید.
  • جزییات دیگر بروزرسانی : علاوه بر موارد ذکر شده، تعدادی اصلاحات کوچک با این بروزرسانی در بازی اعمال شده است و برخی باگ‌ها و نقص‌ها بازی نیز رفع شده‌اند.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده