نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۰

صداپیشه آدام جنسن: Deus Ex: Mankind Divided ارزش تکرار بسیار بالایی دارد

بازی Deus Ex: Mankind Divided شهریور ماه امسال عرضه خواهد شد و حال صداپیشه «آدام جنسن»، شخصیت اصلی بازی، اعلام کرده که این اثر ارزش تکرار بسیار بالایی خواهد داشت. با زومجی و جزییات این خبر همراه باشید.

الیاس توفکیس، صداپیشه شخصیت آدام جنسِن است که نقش قهرمان بازی Deus Ex: Mankind Divided را ایفا می‌کند. وی اخیرا طی مصاحبه‌ای اطلاعاتی در مورد این بازی ارائه داده و اعلام کرده که تنوع زیاد Mankind Divided، باعث می‌شود تا ارزش تکرار بازی بسیار بالا باشد. وی در این مورد گفت:

در بازی Deus Ex: Mankind Divided، شما با یکی از شخصیت‌ها روبرو می‌شوید و ۱۰ روش مختلف برای ارتباط برقرار کردن با وی دارید. تصمیماتی که در این حین می‌گیرید، همگی بر روی روند بازی و ادامه داستان آن تاثیرگذار هستند. این تاثیرات بیشتر از آن که بر روی شخصیت اصلی مشهود باشند، بر داستان و شکل‌گیری آن اثر خواهند داشت. سبکی که گیمر بازی را انجام می‌دهد، باعث می‌شود تا افراد متفاوتی را ملاقات کند. ماموریت‌های جانبی می‌تواند داستان بازی را به کلی تغییر دهند و تمامی این عوامل باعث می‌شود تا بازی ارزش تکرار بسیار بالایی داشته باشد.

در نسخه پیشین سری Deus Ex یعنی Human Revolution، شاهد پایان‌های مختلفی برای بازی بودیم که بیشتر وابسته به نوع تعامل با دشمنان بودند، ولی در این نسخه تصمیمات دیگری هم مثل مکالمات و ماموریت‌های جانبی در داستان تاثیر خواهند داشت و حتی ممکن است قسمتی از داستان، بار اول مشخص نشود و در دفعات بعدی که بازی را انجام می‌دهید و بر اساس تصمیمات جدیدی که می‌گیرید، از آن آگاه شوید.

این بازی به وسیله استودیوی ایداس مونترئال (Eidos Montreal) ساخته می‌شود و در تاریخ ۲ شهریور (۲۳ آگوست) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه خواهد شد. وظیفه انتشار بازی هم بر عهده اسکوئر انیکس (Square Enix) است.

نظر شما در مورد اظهارات توفکیس چیست؟

منبع: SegmnetNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده