نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۸

تماشا کنید: نسخه آزمایشی بازی Nioh برای پلی استیشن 4 عرضه شد

استودیوی تیم‌ نینجا، سازنده مشهور سری بازی‌های Ninja Gaiden، نسخه آزمایشی بازی جدید خود به نام Nioh را برای پلی‌استیشن 4 عرضه کرده است. با زومجی همراه باشید.

بازی Nioh جدید‌ترین اثر استودیوی Team Ninja است که به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد. این بازی ابتدا قرار بود در اوایل نسل هفت و به صورت یک بازی هنگام عرضه برای پلی‌استیشن 3 منتشر شود که این اتفاق رخ نداد و حالا پس از سپری کردن یک پروسه تولید بسیار طولانی، در حال نزدیک شدن به زمان عرضه بازی برای پلی‌استیشن 4 هستیم.

حال سازندگان این بازی، نسخه آزمایشی آن را منتشر کرده‌اند که از تاریخ ۲۶ آوریل (۷ اردیبهشت) آغاز شده و تا روز ۵ می (۱۶ اردیبهشت) قابل بازی خواهد بود. این نسخه ۳/۸ گیگابایت حجم دارد و افرادی که آن را تمام کنند، در هنگام عرضه نسخه نهایی می‌توانند DLC بازی را به‌صورت رایگان دریافت کنند. سازندگان بازی Nioh در ساخت آن از سری بازی‌های Dark Souls بیشترین الهام را گرفته‌اند و می‌توان انتظار همان درجه سختی بسیار بالا را در این اثر هم داشت. استودیوی تیم‌ نینجا به مناسبت عرضه نسخه بتا در توصیف کلی بازی اعلام کرد:

جدید‌ترین بازی اکشن خشن استودیوی تیم‌نینجا و کمپانی کوئی تکمو را تجربه کنید. در دوران سامورایی‌ها، یک عاشق تنها در ساحل ژاپن از قایق خود پیاده می‌شود و باید با دشمنان و موجودات اهریمنی مبارزه کند تا بتواند به خواسته نهایی خود برسد.

پس از اینکه زمان دسترسی به نسخه آزمایشی بازی در تاریخ ۱۶ اردیبهشت به پایان رسید، سازندگان با برگزاری یک نظر‌سنجی، خواستار ایده‌های افرادی خواهند شد که آن را تجربه کرده‌اند و از این طریق سعی در رفع کاستی‌های بازی خود خواهند داشت. به‌علاوه این بازی دارای یک گزینه بسیار جالب نیز در قسمت تنظیمات است که بازیکن می‌تواند به اقتضای علاقه خود، از بین رزولوشن بالاتر یا نرخ فریم بیشتر یکی را انتخاب کند.

در پایان می‌توانید تریلر هنگام عرضه نسخه آزمایشی Nioh را تماشا کنید:

|

منبع: AttackoftheFanBoy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده