نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۰

تماشا کنید: ویدیو گیم پلی بازی کارتی The Elder Scrolls: Legends

کمپانی بتسدا در جریان نمایشگاه E3 2015 بازی کارتی جدید خود را با نام The Elder Scrolls: Legends معرفی کرد و حال ویدیویی منتشر شده که گیم‌پلی این بازی را نشان می‌دهد. با زومجی همراه باشید.

سری بازی‌های الدر اسکرولز یکی از قدیمی‌ترین مجموعه‌های نقش آفرینی تاریخ است که آخرین نسخه آن با نام Skyrim در سال ۲۰۱۱ عرضه شد و توانست جایزه‌های بی‌شماری را نیز دریافت کند. حال امسال شاهد یک بازی دیگر از این مجموعه خواهیم بود که البته تفاوت‌های زیادی با آثار قبلی دارد و این بار در سبک کارتی عرضه خواهد شد. کمپانی Bethesda این بازی را با نام The Elder Scrolls: Legends اولین بار در جریان نمایشگاه E3 2015 معرفی کرد و قرار بود تا پایان سال ۲۰۱۵ هم عرضه شود که تا تاریخ نامشخصی از ۲۰۱۶ تاخیر خورد. حال بتسدا یک تریلر جدید از گیم‌پلی بازی منتشر کرده که می‌توانید در ادامه آن را تماشا کنید:

| دانلود ویدیو با رزولوشن HD720p

یکی از ویژگی‌های جالبی که Legends را از بازی‌های هم سبک مشابهی مثل Hearthstone متمایز می‌کند، نقش مهم توانایی‌ها (Skills) در بازی است که آن را شبیه به یک بازی نقش‌آفرینی می‌کند و توانایی‌هایی مثل استقامت، چالاکی و هوش تاثیر اساسی در بازی شما ایفا خواهند کرد. به هر حال بتسدا از علاقه‌مندان به شرکت در نسخه بتا این بازی ثبت نام می‌کند و می‌توان انتظار داشت که این نسخه به‌زودی در دسترس قرار بگیرد. به‌علاوه احتمالا Legends یکی از بازی‌های بتسدا در نمایشگاه E3 2016 خواهد بود. پلتفرم‌های مقصد این بازی هم دستگاه‌های مبتنی بر iOS و رایانه‌های شخصی ویندوزی هستند.

منبع: TouchArcade


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده