نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۱

تماشا کنید: تریلر معرفی بازی Ghostbusters

امروز اولین تریلر از بازی جدید کمپانی اکتیویژن یعنی Ghostbusters منتشر شد. این بازی، که یک اکشن بالا به پایین چند نفره است، گرافیکی کارتونی دارد. با زومجی، جزئیات خبر و تماشای تریلر معرفی بازی همراه باشید.

ماه ژانویه (دی / بهمن ۱۳۹۵) بود که در گزارشی اعلام شد کمپانی Activision قصد دارد همزمان با اکران ریبوت فیلم «شکارچیان روح» (Ghostbusters)، محصول کمپانی سونی، یک بازی با حال و هوای این فیلم منتشر کند. امروز و همزمان با انتشار تریلر معرفی بازی، تاریخ انتشار آن هم مشخص شد. بر اساس اعلام رسمی کمپانی اکتیویژن، این بازی در تاریخ ۱۲ جولای (۲۲ تیر و سه روز قبل از تاریخ اکران فیلم) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

با اینکه تمام شخصیت‌های فیلم جدید، زن هستند، اما شما در بازی توانایی انتخاب از بین شخصیت‌های زن و مرد را دارید. بازی نیز دقیقا مانند فیلم در شهر نیویورک جریان دارد و ماجراهای آن بعد از وقایع فیلم اتفاق می‌افتد.

|

علاوه بر این بازی، اکتیویژن یک بازی موبایل هم با نام Ghostbusters: Slime City در ماه جولای (تیر / مرداد) برای پلتفرم‌های اندروید و iOS منتشر خواهد کرد. به غیر از پلتفرم‌های این بازی موبایل، هیچ اطلاعات دیگری تا به حال از آن منتشر نشده است.

آخرین بازی مهمی که بر اساس این مجموعه محبوب ساخته شده، بازی Ghostbusters: The Video Game بود که در سال ۲۰۰۹ منتشر شد و در آن هنرپیشگان فیلم اصلی یعنی بیل مورای، دن آیکروید، هارولد رمیس و ارنی هادسون به صداپیشگی پرداخته بودند.

نظر شما درباره این بازی جدید چیست؟

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده