نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۰

تایید ساخت فیلم تکی بتمن با بازیگری و کارگردانی بن افلک

مدتی بود که شایعاتی پیرامون ساخت یک فیلم تکی بر اساس شخصیت بتمن با بازیگری و کارگردانی بن افلک به گوش می‌رسید. امروز این شایعه توسط کمپانی برادران وارنر، تایید شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

از زمانی که پروژه ساخت فیلم بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت (Batman v Superman: Dawn of Justice) شروع شد، شایعات مختلفی پیرامون ساخت یک فیلم تکی بر اساس ابرقهرمان معروف دنیای دی‌سی یعنی Batman مطرح شده بود. از همان موقع هم قرار بود که Ben Affleck علاوه بر بازی در نقش Batman در این فیلم تکی، کارگردانی‌ آن را هم بر عهده بگیرد. حال و پس از اکران فیلم بتمن علیه سوپرمن، کوین سوجی‌هارا، مدیر عامل کمپانی Warner Bros، در جریان مراسم سینما کان، این خبر را به صورت رسمی تایید کرد.

با استناد به وب‌سایت مشبل، پس از صحبت‌های سوجی‌هارا در جریان این مراسم، بن افلک شخصا به روی صحنه آمد و نظرات خود را درباره این فیلم و فیلم‌های آینده این ابرقهرمان اعلام کرد:

اینکه ما عضوی از خانواده بسیار بزرگ دنیای دی‌سی باشیم، بسیار هیجان‌انگیز و فوق‌العاده است و ما به شدت برای کار کردن برروی فیلم‌های طلوع عدالت هیجان‌زده هستیم.

پاییز سال گذشته میلادی بود که افلک در مصاحبه‌ای که با مجله معتبر توتال فیلم داشت، اعلام کرده بود بازی کردن و کارگردانی یک فیلم تکی بتمن، مانند یک رویا است:

نکته اصلی درباره هر فیلم (اگر بخواهید آن را کارگردانی کنید) این است که باید مطمئن شوید که آن فیلم به یک اثر خوب تبدیل شود. شما باید ایده و رویکرد درستی نسبت به آن فیلم داشته باشید.

نظر شما درباره این موضوع چیست؟‌ آیا شما فکر می‌کنید فیلم تکی بعدی بتمن می‌تواند به فیلم خوبی تبدیل شود؟

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده