// دوشنبه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۰

اضافه شدن حالت بقا به Metal Gear Online در جدیدترین بروزرسانی

بخش آنلاین بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain، شاهکار کونامی و شخص هیدئو کوجیما که با نام Metal Gear Online شناخته می‌شود، در جدیدترین بروزرسانی که چند روز گذشته منتشر شد، حالت بقا را دریافت کرد. برای اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

کمپانی Konami چند روز پیش بروزرسانی وعده داده شده جدید Metal Gear Online را عرضه کرد که مهم‌ترین تغییر آن، اضافه شدن حالب بقا به بازی است. روال حالت بقا به این شکل است که تیم‌هایی متشکل از ۶ نفر باید در ۵ مسابقه‌ی پشت سر هم با سایر تیم‌ها رقابت کنند و به پیروزی برسند. البته محدودیت‌هایی نیز وجود دارد از جمله اینکه هر کس فقط می‌تواند ۱۰ بار در هفته این حالت را بازی کند و دور جدید این شمارش‌ها روز سه‌شنبه‌ی هر هفته خواهد بود. اما کسانی که پیش‌تر بسته‌ی الحاقی Cloaked in Silence را خریداری کرده‌اند شامل این محدودیت نیستند و می‌توانند به تعداد دلخواه حالت جذاب بقا را بازی کنند.

حالت بقای بازی Metal Gear Online که چند روزی از انتشار آن می‌گذرد، به واسطه‌ی آخرین بروزرسانی به این بازی اضافه شده و علاوه بر آن رفع کردن برخی ایرادات و همچنین متعادل‌تر کردن بازی در بخش‌هایی مانند تشخیص مین‌های ضد نفر کلِی‌مور را نیز می‌توان از جمله تغییرات این بروزرسانی دانست. طبق گفته‌ی کونامی، تاثیر تاخیر یا Latency عمل و عکس‌العمل بازیکنان نیز کاهش داده شده است.

بسته‌ی الحاقی The Cloaked in Silence نیز که در اسفند ماه ۱۳۹۴ (ماه مارس ۲۰۱۶) منتشر شد شامل تعدادی نقشه‌ی جدید و قابل بازی کردن شخصیت "کوایت" بود. قیمت این بسته در حال حاضر ۴ دلار است در حالی که هر یک از بسته‌های موسوم به Appeal Pack به قیمت ۲ دلار فروخته می‌شوند. پیش‌تر در زومجی خواندید که به گفته‌ی کنجی یانو، رفتن هیدئو کوجیما پایانی بر مجموعه‌ی متال گیر خواهد بود. همچنین در مطلبی دیگر برای علاقه مندان جعبه گشایی نسخه‌ی کالکتور بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain را نمایش دادیم.

نظر شما در مورد حالت بقای این بازی زیبا چیست؟ آیا شما نیز از آن تجربه‌ای دارید؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده