// چهار شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

احتمال حضور مجدد آرنولد شوارتزنگر در فیلم جدید The Predator

فیلم اکشن و تخیلی غارتگر (The Predator)، با بازی آرنولد شوارتزنگر، در سال ۱۹۸۷ اکران شد. اکنون خبری مبنی بر همکاری مجدد این بازیگر با شین بلک، نویسنده‌ و کارگردان این فیلم به گوش می‌رسد. برای اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

فیلم مهیج و تخیلی غارتگر(The Predator)، در سال ۱۹۸۷ اکران شد و طرفداران همیشگی آرنولد شوارتزنگر را به وجد آورد. داستان فیلم بصورت خلاصه در مورد گروهی از سیاست مداران بود که در دام یک موجود بیگانه و قدرتمند در کشور گواتمالا به دام افتاده بودند. آرنولد شوارتزنگر نیز که در نقش داچ در این فیلم ایفای نقش می‌کرد، از طرف دولت به کار گرفته شده تا برای کمک به این گروه و از پا در آوردن این موجود ناشناس عازم شود. به تازگی نیز مشخص شده که آرنولدقصد دارد به دیدن شین بلک، نویسنده و کارگردان این فیلم برود تا در مورد حضور احتمال خودش در فیلم جدید شین با وی صحبت کند. بخشی از سخنان آرنولد با طرفدارنش را در جشنواره‌ی ورزشی با نام خودش که همه ساله در کلمبوس ایالت اوهایو برگزار می‌شود، در زیر مشاهده می‌کنید:

در حال حاضر مشغول فعالیت‌هایی غیر از سینما هستم و فعلا شین را ملاقات نکرده‌ام، اما یه قرار ملاقات و صرف ناهار با وی را در برنامه‌ی خود دارم. به محض اینکه خبر جدیدی در این زمینه داشته باشم شما را مطلع خواهم ساخت.

علی‌رغم حضور آرنولد در قسمت اول فیلم Predator، وی در هیچ یک از قسمت‌های بعدی این مجموعه حضور نداشت. اما حضور وی تنها محدود به دنیای سینما نبوده و در بازی Alien vs. Predator کمپانی کپکام (که در سال ۱۹۹۴ عرضه شد) به عنوان شخصیتی قابل بازی حضور داشت. از جمله دیگر کار‌های شین بلک نیز می‌توان به نویسندگی و کارگردانی فیلم مرد آهنی ۳ (Iron Man 3) و ایفای نقش هاوکینز در فیلم The Predator اشاره کرد. در حقیقت سهم وی از نویسندگی فیلم درنده نیمی از کار بوده و نیمه‌ی دیگر داستان را فرد دکر نوشته بود.

همانطور که پیش‌تر نیز در زومجی خواندید مدتی قبل خبر ساخت فیلم جدید غارتگر منتشر شد. فیلم جدید The Predator که قرار است توسط کمپانی فاکس قرن بیستم منتشر شود، طبق زمان بندی‌های مقرر در تاریخ ۱۱ اسفند ماه ۱۳۹۶ (۲ ماه مارس ۲۰۱۸) اکران خواهد شد. همچنین علاقه مندان می‌توانند در مطلبی که پیش‌تر در زومجی منتشر شد، از ۲۰ حقیقت جالب و خواندنی در مورد آرنولد شوارتزنگر مطلع شوند.

نظرات خود را در مورد این خبر با زومجی در میان بگذارید.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده