// یکشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

احتمال حضور سیلوستر استالونه در قسمت دوم فیلم Guardians of the Galaxy

مدتی پیش خبر ساخت قسمت دوم فیلم محافظان کهکشان (Guardians of the Galaxy) منتشر شد که حضور کرت راسل در آن قطعی شده بود. به تازگی نیز خبری منتشر شده که از احتمال حضور سیلوستر استالونه در این فیلم گزارش می‌دهد. برای اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

فیلم تخیلی محافظان کهکشان (Guardians of the Galaxy)، ساخته‌ی جیمز گان، در سال ۲۰۱۴ اکران شد و توانست طرفداران خود را از بین علمی تخیلی دوستان و مخاطبان داستان‌های کمیک مارول جذب کند. در قسمت اول بازیگرانی همچون ون دیزل، دیو باتیستا و کریس پِرَت ایفای نقش می‌کردند. در خبری که پیش‌تر در زومجی تقدیم حضورتان کردیم، مشخص شد که حضور کرت راسل برای بازی در قسمت دوم این فیلم تایید شده است.

سیلوستر استالونه که به تازگی نیز برای حضور موفق و پر رنگ خود در فیلم کرید (Creed) نامزد دریافت جایزه‌ی اسکار شده بود، طبق گزارش نیویورک دیلی نیوز، آخرین بار از هتل آتلانتا خارج شده و سوار بر خودرویی که احتمال می‌دهند متعلق به کریس پرت بوده باشد، از آنجا رفت. کمپانی مارول از ارائه هرگونه توضیحاتی در اینباره خودداری کرده است. طبق گزارش نیویورک دیلی، در حال حاضر شخصی که قرار است نقش پدر پیتر کوئیل در فیلم را بازی کند، بطور رسمی مشخص نشده است، اگرچه شایعاتی وجود دارد که از ایفای آن نقش توسط کرت راسل سخن به میان می‌آورد. با این حال این احتمال نیز وجود دارد که این نقش را سیلوستر استالونه ایفا کند، اگرچه در اخبار رسمی که در سایت مبدا این فیلم منتشر شده است، اینطور به نظر می‌رسد که استالونه در این فیلم تنها یک نقش کوچک خواهد داشت.

اگر این شایعه حقیقت داشته باشد، استالونه به جمع بازیگران جدید این فیلم از جمله تامی فلاناگان، پام کلمنتیف، الیزابت دبیکی، کریس سالیوان خواهد پیوست. بازیگران مطرح قسمت قبل نیز از جمله کریس پرت، بردلی کوپر، ون دیزل، زویی سالدانا، کارن گیلان و دیو باتیستا که همگی در کنار هم می‌توانند قسمت دوم فیلم را به مراتب از قسمت اول زیباتر کنند، همگی در این قسمت نیز حضور دارند. اخبار بیشتری از ساخت قسمت دوم فیلم محافظان کهکشان (Guardians of the Galaxy Vol. 2) فعلا اعلام نشده و جیمز گان، کارگردان این فیلم، به غیر از مطلبی که پیش‌تر در زومجی خواندید مبنی بر صحبت‌هایش در مورد قسمت دوم این فیلم، جزییات بیشتری را منتشر نکرده است. یکی از عکس‌های پشت صحنه‌ی قسمت دوم را در زیر مشاهده می‌کنید:

Guardians of the Galaxy Vol 2

پیش‌تر نیز در زومجی خواندید که کمپانی Marvel، ساخت قسمت دوم این فیلم را ریسک بزرگی می‌داند. آیا شما نیز قسمت اول این فیلم زیبا را مشاهده کرده‌اید؟ نظرات و دیدگاه‌های خود را در مورد آن و همچنین قسمت دوم با زومجی در میان بگذارید.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده