نویسنده: wood patch
// جمعه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

بازی Deus Ex: Mankind Divided احتمالا همراه با باندل‌های محدود منتشر خواهد شد

اخیرا تصاویر جدیدی از داخل استودیوی سازنده بازی مورد انتظار Deus Ex: Mankind Divided به بیرون درز کرده‌اند که نشان می‌‎دهند برای نسخه‌های کنسولی این اثر، باندل‌های محدود با طرح بازی تدارک دیده شده‌ است. با زومجی در ادامه مطلب همراه باشید.

عرضه بازی‌ها به‌ همراه باندل‌‌های محدود و کمیاب و کنسول‌های تزیین شده با طرح‌های ویژه، همواره یکی از فنون مهم برای فروش بیش‌تر در صنعت بازی‌سازی به‌شمار رفته است. اکنون به‌نظر می‌رسد که برای نسخه‌های کنسولی جدیدترین قسمت از سری بازی‌های محبوب Deus Ex نیز باندل‌های محدودی تدارک دیده شده است. اگر تصاویر منتشر شده ازسوی وب‌سایت نِردلیکس را قابل اطمینان و واقعی فرض کنیم، نسخه‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان Mankind Divided همراه با باندل‌های ویژه‌ای ارائه خواهند شد؛ این باندل‌ها تولید محدود خواهند داشت و کنسول‌هایی که در داخل آن‌ها قرار می‌‌گیرند، طرح‌ها و نقش و نگارهای بازی را بر روی خود حمل می‌کنند:

 

اگرچه هنوز هیچ‌گونه تاییدی از سوی استودیو اِیداس مونترئال یا کمپانی اسکوئر انیکس صورت نگرفته، اما با در نظر گرفتن تصاویر بالا، امکان عرضه این باندل‌ها بسیار زیاد است. از طرفی دیگر، اکثر ناشرین در هنگام انتشار بازی‌های بزرگ، باندل‌هایی را نیز به علاقه‌مندان پیشنهاد می‌کنند تا خریداران بتوانند با قیمتی مناسب و با یک تیر، همزمان چند نشان را هدف قرار بدهند. بنابراین چنین پیشنهادی برای اثر بزرگی همچون Deus Ex: Mankind Divided چندان دور از انتظار نیست.

Deus Ex: Mankind Divided قرار است که با تاخیری شش ماهه، درتاریخ ۲۳ آگوست ۲۰۱۶ (۲ شهریور ۹۵) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر شود. استودیو اِیداس مونترئال در متن اعلامیه خود برای تشریح دلایل ایجاد وقفه، به بهینه‌سازی‌های نهایی و تغییر در بعضی از قسمت‌های بازی اشاره کرد؛ از آن‌جا که انتظارات از این اثر در سطوح بسیار بالایی قرار دارند، سازندگان قصد ندارند تا جدیدترین قسمت از این سری خوش‌نام را با نقص‌های فنی روانه بازارها کنند.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده