// یکشنبه, ۸ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۰

صحبت های مدیر بخش خلاقیت دی سی درباره شخصیت آکوامن

چندی پیش، مدیر بخش خلاقیت DC Comics در مورد شخصیت Aquaman حرف‌هایی زده و از اینکه اکثر مردم این ابرقهرمان را دست‌کم می‌گیرند، ابراز خشنودی کرده است! با زومجی و جزئیات بیشتر این خبر همراه باشید.

همیشه این‌گونه بوده که برخی از ابرقهرمانان مورد بی‌توجهی یا کم‌توجهی مخاطبین قرار گرفته‌اند و به قول معروف کسی آن‌ها را جدی نمی‌گیرد. یکی از این ابرقهرمانان آکوامن بوده و هست! آکوامن در اکثر داستان‌های کمیک مربوط به دیگر ابرقهرمانان دی‌سی حضور داشته و از خیلی لحاظ هم کاراکتر و شخصیتی کاریزماتیک و باجذبه به حساب می‌آید اما از آنجا که در چندین سال اخیر راهی به دنیای سینما و تلویزیون پیدا نکرده، اکثریت مردم او را چندان به حساب نمی‌آورند و جدی نمی‌گیرند. این همان‌چیزی است که ظاهرا نه تنها باعث ناراحتی مدیر بخش خلاقیت دی‌سی نشده بلکه او از این بابت خوشحال هم هست! جف جانز در این‌باره می‌گوید:

من و جیسون موموآ در مورد این فیلم  خیلی صحبت کردیم و راستش از اینکه مردم آکوامن را جدی نمی‌گیرند خوشحال هستیم چرا که از او چه در فیلم Justice League: Prat One و چه در فیلم مستقل خود آکوامن انتظار زیادی ندارند و این موضوع خوب است چراکه پس از دیدن او در این دو فیلم شوکه خواهند شد. من به‌شخصه از این‌که آکوامن بعد از این‌همه سال بالاخره به پرده نقره‌ای سینما راه یافته خیلی خوشحال هستم و مطمئن هستم فیلم خیلی خوبی از آب درخواهد آمد.

جف جانز این مطالب را در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت کمیک‌بوک داشته، بیان کرده است. این مصاحبه بعد از اکران عمومی فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice انجام گرفته است. پس از حضور بسیار کوتاه آکوامن در فیلم بتمن علیه سوپرمن، اولین حضور این شخصیت در فیلم Justice League خواهد بود و در فیلم مستقل خود نیز جیسون موموآ (آکوامن) در کنار امبر هارد که قرار است نقش کویین مرا را ایفا کند قرار می‌گیرد که کارگردانی این فیلم هم بر عهده جمیز وان خواهد بود. نظر شما در مورد صحبت‌های جف جانز و آکوامن چیست؟ آیا واقعا پس از دیدن او در فیلم‌های آینده شوکه خواهیم شد؟

منبع: Games Radar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده