نویسنده: معین کلهری
// چهار شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

تاریخ اکران فیلم Alien: Covenant با تاخیر مواجه شد

در حالی که ریدلی اسکات، ماه گذشته و طی مصاحبه‌ای بر حضور زنومورف‎ها در فیلم Alien: Covenant تاکید بسیاری داشت؛ اکنون مشخص شده است که مهر ماه سال ۹۵، بازه زمانی موعود برای اکران این اثر نخواهد بود. با زومجی ,همراه باشید.

کمپانی فاکس، روز گذشته اعلام کرد که تاریخ اکران فیلم موردانتظار Alien: Covenant تغییر کرده است و این پروژه سینمایی، در تاریخ ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ بر روی پرده‎های نقره‌ٰای سینماها می‎رود. فیلم یادشده، در ابتدا قرار بود که در ۱۴ مهر سال ۹۵ اکران شود.

درحال حاضر با توجه به تاخیر به‌وجود آمده در برنامه‌ریزی زمانی کمپانی ناشر، احتمالاً ساخت قسمت پنجم از سری Alien  که به سکان‎داری نیل بلوم‌کمپ  است نیز به‌طبع دست‌خوش تغییر شده‌ است؛ این در حالی است که دلیل به‌خصوصی برای توجیه تغییرات پدید آمده در جدول زمان‌بندی کمپانی فاکس وجود ندارد!

فیلم بیگانه: پیمان اولین فیلم از سه‌گانه‌ایی است که قرار است به داستان فیلم اول این مجموعه که در سال ۱۹۷۹ توسط خود اسکات ساخته شده بود، متصل شود. داستان فیلم نیز ماجراجویی گروه جدیدی از مکتشفین را بازگو می‌کند که یک سیاره دور را مورد کنکاش قرار می‌دهند.

از هنرپیشگانی که در این فیلم به ایفای نقش می‎پردزاند، می‎توان به مایکل فاسبندر، کاترین واترستون، دمیان بیچیر، جسی سمولت و دنی مک‎براید اشاره کرد.

شما چه فکری می‎کنید؟ نظرات خودتان را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده