// چهار شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

انیمیشن The Killing Joke در حال ساخت است

بخش تولید انیمیشن کمپانی برادران وارنر قصد دارد کمیک Batman: The Killing Joke، یکی از مشهورترین کمیک‌های دی‌سی و آلن مور را در قالب انیمیشین بلند عرضه کند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

کمیک «بتمن: شوخی کشنده» یکی از تاثیرگزارترین کمیک‌های جهان دی‌سی و مجموعه بتمن است. در بیشتر محتواهای مرتبط با شخصیت بتمن و جوکر ردپای این کمیک قابل مشاهده است. کریستوفر نولان کارگردان فیلم The Dark Knight اعلام کرده است که جوکر به تصویر کشیده شده در این فیلم، اقتباسی بوده است از کمیک Batman: The Killing Joke و هیث لجر بازیگر نقش جوکر در مصاحبه‌ای گفته بود که به عنوان راهنما خواندن این کمیک به او توصیه شده بود. همچنین سری بازی‌های Batman محصول استودیو راک‌استدی در خط زمانی پس از کمیک Batman: The Killing Joke جریان دارند. حال بخش تولید انیمیشن کمپانی برادران وارنر اعلام کرده است که اقتباس انیمیشنی این کمیک در دست ساخت است.

براساس گزارش وب‌سایت کامیک بوک ریسورسز، کمپانی برادران وارنر قصد دارد وظیفه صداپیشگی شخصیت‌های جوکر و بتمن در این انیمیشن اقتباسی را برعهده مارک همیل و کوین کانروی قرار دهد. کانروی و همیل برای اولین در سریال هشتاد و پنج قسمتی Batman: The Animated Series محصول سال ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۵ در قالب این دو شخصیت مشهور دی‌سی صداپیشگی کردند. سال گذشته نیز علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی با محوریت شخصیت بتمن و شخصیت‌های جهان دی‌سی، شاهد هنرنمایی مارک همیل و کوین کانروی در بازی Batman: Arkham Knight بودند.

مارک همیل در مصاحبه با وب‌سایت کامیک بوک ریسورسز گفته است که نسبت به همکاری دوباره با «بتمن مورد‌علاقه‌اش» در داستانی که «ریشه‌های قطعی شخصیت جوکر را مورد کاوش قرار می‌دهد»، هیجان‌زده است. در ادامه نیز کوین کانروی می‌گوید که مارک همیل همواره الهام‌بخش و انگیزه او برای پیشرفت در بازیگری بوده است.

تصویری از کمیک Batman: The Killing Joke تصویری از کمیک «بتمن: شوخی کشنده»

کمیک Batman: The Killing Joke، یکی از پرفروش‌ترین کمیک‌های مجموعه بتمن، در سال ۱۹۸۸ و توسط آلن مور (نویسنده کمیک‌های Watchmen و V for Vendetta) نوشته شد و وظیفه طراحی تصاویر را برایان بولند (طراح تصاویر کمیک Judge Dredd) برعهده داشته است، این کمیک که براساس کمیک The Man Behind the Red Hood محصول سال ۱۹۵۱ نوشته شده است، ریشه‌ها و دلایل پیدایش شخصیت جوکر، مهم‌ترین و در عین حال خطرناک‌ترین دشمن بتمن را مورد بررسی و کاوش قرار می‌دهد.

از دیگر صداپیشگان این انیمیشن بلند می‌توان به تارا استرانگ (در نقش باربارا گوردون) و ری وایز (در نقش کمیسر گوردون) اشاره کرد. اگرچه تاکنون تاریخ انتشار رسمی انیمیشن Batman: The Killing Joke اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود این انیمیشن در فصل تابستان عرضه شود. لازم به ذکر است که انیمیشن Batman: The Killing Joke در کنفرانس کامیک-کان بین‌المللی سن دیگو که در ماه جولای آغاز می‌شود، به نمایش در‌خواهد آمد.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده