// سه شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

تماشا کنید: تریلر جدید فیلم Batman v Superman جزییات فیلم را فاش نمی‌کند

پس از معرفی فیلم متفاوت و مهیج بتمن و سوپرمن: طلوع عدالت (Batman V Superman: Dawn of Justice) و با انتشار هر تریلر از این فیلم زیبا دنیای سینما به تب و تاب می‌افتد. جدیدترین تریلر این فیلم بصورت هوشمندانه‌ای چیزی از جزییات فیلم فاش نمی‌کند. برای دیدن تریلر با زومجی همراه باشید.

تقریبا تمامی فیلم‌هایی که بر اساس داستان‌های کمیک دی‌سی ساخته شده‌اند، ما را این چنین عادت داده‌اند که یک سوپر قهرمان را بر علیه فرد یا گروهی از افراد بد طینت مشاهده کنیم و در اغلب اوقات نیز پایان داستان فیلم با غلبه‌ی این ابر قهرمان‌ها به پایان می‌رسید. اما در فیلم جدید بتمن و سوپرمن: طلوع عدالت (Batman V Superman: Dawn of Justice) دیگر این‌چنین نیست و قرار است دو ابر قهرمان شناخته شده در مقابل یکدیگر قد علم کنند. تا به حال تریلر بسیاری از این فیلم مهیج منتشر شده که همه‌ی آنها را در زومجی به سمع و نظر شما رسانده‌ایم.

برخلاف اکثر تریلر‌هایی که در فیلم‌های مختلف از شخصیت‌های ابر قهرمانی همچون بتمن، سوپرمن و واندر وومن منتشر شده و سهوا یا عمدا موجب لو رفتن بخشی از داستان فیلم شده است، اما کمپانی برادران وارنر با هوشمندی تمام اقدام به ساخت و انتشار تریلر‌های فیلم بتمن و سوپرمن: طلوع عدالت کرده است. به جرات می‌توان گفت که اگر تمامی تریلر‌ها، تبلیغات تلویزیونی و سایر تبلیغات رسانه‌ای این فیلم را روی هم گذاشته، یک تریلر حدودا ۱۵ دقیقه‌ای از آن بدست می‌آید که در مقابل کل زمان فیلم که ۱۵۱ دقیقه است زمان قابل توجهی نخواهد بود. جدیدترین تریلر این فیلم زیبا را نیز می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

  | 

در قسمتی در این تریلر شاهد ضربه‌ای که بتمن با سر به سوپرمن می‌زند هستید که ممکن است شما را به یاد رویارویی کوتاه شخصیت‌های ثور و مرد آهنی در نسخه‌‌ی اول فیلم انتقام جویان (The Avengers) بیندازد. اگرچه انتظار می‌رود نبرد دو ابر قهرمان داستان‌های دی‌سی، یعنی بتمن و سوپرمن، که به نحوی می‌توان از آن به عنوان بزرگترین نبرد ساخته شده‌ی قهرمان‌ها تا به حال نام برد، زمان قابل توجهی به طول بی‌انجامد و صد البته با هیجان و تاثیر گذاری بیشتری همراه باشد.

کارگردانی این فیلم را زک اسنایدر برعهده دارد و از جمله بازیگران آن می‌توان به هنری کاویل، بن افلک، دایان لین، گل گدوت، جس آیزنبرگ، جرمی آیرونز، لارنس فیشبرن و امی آدامز اشاره کرد. فیلم بتمن و سوپرمن: طلوع عدالت (Batman V Superman: Dawn of Justice) در تاریخ ۶ فروردین ماه ۱۳۹۵ (۲۵ ماه مارس ۲۰۱۶) در سینماهای انگلستان و آمریکا اکران خواهد شد. پیش‌تر در زومجی جدیدترین عکس‌های این فیلم را مشاهده کردید.

نظرات خود را در مورد این فیلم با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده