// یکشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۰

فیلم‌های مستقل Aquaman و The Flash از داستان اصلی خود پیروی نمی‌کنند

بر اساس جدیدترین اخبار، هیچ‌یک از فیلم‌های The Flash و Aquaman از داستان اصلی خود در کمیک‌ها پیروی نخواهند کرد. با زومجی و جزیئات بیشتر این خبر همراه باشید.

اخباری که به‌تازگی و پیرامون دو شخصیت The Flash و Aquaman منتشر شده‌اند حاکی از دو مطلب مهم هستند. اول اینکه برای هر دوی این شخصیت‌های ابرقهرمان فیلم مستقل ساخته‌ خواهد شد (بعد از اکران عمومی فیلم Justice League: Part One) و دوم اینکه داستان هیچ کدام از این دو فیلم، دقیقا پیرو داستان کمیکی آن‌ها نخواهد بود. البته پیش از این هم سازندگان و دست‌اندرکاران پروژه سینمایی The Flash اعلام کرده بودند که فیلم سینمایی که با محوریت شخصیت فلش و با بازی ازرا میلر در نقش او ساخته می‌شود هیچ ارتباطی با سریال فلش که از شبکه CW پخش می‌شود، نخواهد داشت و حالا این خبر جدید به نوعی مهر تاییدی است بر خبرهای گذشته.

در همین راستا چارلز روون تهیه‌کننده فیلم‌های Batman vs Superman، Wonder Woman و Justice League در مصاحبه‌ای که با وال استریت جورنال داشته، اعلام کرده که: فیلم‌های مستقل فلش و آکوامن پس از اکران قسمت اول Justice League با کمی فاصله به اکران در خواهند آمد و با اینکه هر کدام داستان مختص و جداگانه خود را دارند اما در نهایت همگی با هم مرتبط هستند. او در ادامه به این نکته که کریس تریو برای خلق هرکدام از این شخصیت‌ها، مطالعات و تحقیقات بسیاری انجام داده است، اشاره می‌کند و می‌گوید:

کریس برای درک هرچه بهتر و بیشتر فضای حاکم بر دنیای واندروومن، داستان‌ یونانی باستانی مربوط به جنگ آتلانتیس-آمازون را مورد مطالعه قرار داده، برای پی بردن به شخصیت و قابلیت‌های فلش، مطالب زیادی در مورد فیزیک الکترومغناطیس مطالعه کرده و برای باز‌آفرینش و خلق آکوامن سینمایی دست به دامان تحقیقات و منابع علمی در مورد بیولوژی دریاها شده است که همه این‌ها نشان‌دهنده وسواس و حساسیت بسیار زیاد تک‌تک ما برای به‌تصویر کشیدن هر‌چه واقعی‌تر و بهتر این ابرقهرمانان است.

فیلمبرداری Justice League در ماه آوریل (اواخر فروردین ۹۵) آغاز می‌شود و قرار است در ماه نوابر ۲۰۱۷ (آبان ۹۵) به اکران سینماها دربیاید. بر اساس صحبت‌های روون، فیلم مستقل فلش در اسفندماه ۹۵ و آکوامن هم چند ماه پس از آن اکران خواهند شد. نظر شما در مورد فیلم‌های مستقل فلش و آکوامن چیست؟ فکر می‌کنید با فیل‌مای مهیجی روبه‌رو خواهیم شد؟

منبع: Ign


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده