// یکشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

بن افلک از بتمن و عزادار بودنش برای رابین می‌گوید

بن افلک در مصاحبه‌ای، در مورد بتمن و حال و هوایی که شخصیت او در فیلم Batman vs Superman: Dawn of Justice خواهد داشت صحبت کرده است. با زومجی و جزیئات بیشتر این خبر همراه باشید.

چندی پیش وب‌سایت معتبر Entertainment Weekly مصاحبه‌ای با بن افلک داشته و از او در مورد بتمنی که در Batman vs Superman خواهیم دید سوالاتی داشته است. همان‌طور که در جریان هستید، هر روز خبرها و شایعات جدیدی پیرامون فیلم بتمن علیه سوپرمن در رسانه‌ها منتشر می‌شود و کار را برای منتظر ماندن تا اکران فیلم سخت و سخت‌تر می کند. این‌بار و در این مصاحبه، افلک از روحیه و شخصیت بتمنی که قرار است در فیلم با او روبه‌رو شویم صحبت کرده و توضیح می‌دهد که حتی پیش از این که فیلم کاملا آغاز شود، متوجه می‌شویم که با بتمنی داغ‌دیده و عزادار از دست‌دادن رابین روبه‌رو هستیم. افلک در این‌باره می‌گوید:

او به علت اتفاق‌های گذشته و از دست دادن فردی که شانه به شانه‌ همراهش بود به‌شدت نا امید و افسرده است. مرگ رابین برای او بسیار سخت بوده و او سر این موضوع زجر زیادی را متحمل شده است. ما غم و اندوه و پریشان حالی بتمن را حتی قبل از شروع داستان می‌توانیم لمس کنیم.

پیش از این و در تریلری که در Comic-Con دیده بودیم، مشخص شده بود که رابین پیش از داستان فیلم از بین رفته اما اکنون و با صحبت‌های افلک این موضوع کاملا روشن شده است و نتیجتا باید منتظر دیدن بتمنی عصبی، غمگین و دل‌شکسته باشیم که احتمالا از جایی به‌بعد بتواند به همراهی سوپرمن و واندروومن دل‌خوش کند و کمی آرام‌تر شود. نظر شما در مورد این‌چنین بتمن غمگین و ناراحتی چیست؟ آیا این غم نیز همانند دیگر غم‌ها و دل‌شکستگی‌های گذشته‌اش باعث جذاب‌تر شدن هر جه بیشتر شخصیتش می‌شود یا خیر؟

منبع: Ign

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده