نویسنده: محسن وزیری
// شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

اهدای جایزه «یک عمر فعالیت مفید» به خالق سری Fallout و Elder Scrolls

تاد هاوارد، کارگردان سری Fallout و Elder Scrolls امسال در کنفرانس توسعه‌دهندگان بازی جایزه‌ی یک عمر فعالیت مفید را دریافت خواهد کرد. با جزئیات خبر همراه زومجی باشید.

مگان اسکاویو، مدیر اجرایی GDC امسال در رابطه با اهدای این جایزه به تاد هاوارد گفت:

دلیل اعطای این جایزه به تاد هاوارد و تیم او،‌ خلق بی‌نظیر دنیاهای ملموس در بازی‌های ویدیویی است.

هاوارد یکی از باسابقه‌ترین بازیسازهای این صعنت است که بیش از ۲۲ سال در کمپانی بتسدا فعالیت داشته است. او در دو سری محبوب  Fallout و Elder Scrolls نقش کلیدی ایفا کرده و بازی تحسین‌شده Fallout 4 جدیدترین اثر او است. او همچنین هدایت تیم توسعه‌دهندگان بازی موبایل Fallout Shelter را بر عهده داشته که تابستان امسال به عنوان اولین بازی موبایل بتسدا منتشر شد.

از برندگان قبلی این جایزه می‌توان به هیدئو کوجیما، مارک سرنی و پیتر مولینو اشاره کرد. تاد هاوارد هم در کنفرانس توسعه‌دهندگان امسال که در تاریخ ۱۶ مارس (۲۶ اسفند) در سان‌فرانسیسکو برگزار می‌شود، به باشگاه برندگان این جایزه خواهد پیوست. همچنین Fallout 4 در مراسم جایزه‌های GDC، نامزد بهترین بازی سال شده است. این بازی از زومجی نمره‌ی عالی ۹ را دریافت کرد و افشین پیروزی در جمع‌بندی نقد آن گفت:

فال‌اوت دقیقا در لبه تبدیل شدن به یک شاهکار بدون نقص قرار دارد. بتسدا اگر فقط کمی به جزییات گرافیکی بازی دقت بیش‌تری می‌کرد، هیچ عامل دیگری نمی‌توانست باعث شود تا این اثر به‌یاد‌ماندی نمره کامل را دریافت نکند. فال‌اوت 4 در حال حاضر یکی از بهترین بازی‌های عرضه شده است و گیمر‌ها و مخصوصا طرفداران سبک نقش‌آفرینی می‌توانند برای مدت زمان بسیار طولانی از آن لذت ببرند. خوش‌بختانه بتسدا آن‌قدر عوامل لذت‌بخش در بازی گنجانده که در طی این زمان طولانی، فال‌اوت 4 همواره تازگی خود را حفظ می‌کند.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده