نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

قسمت اول بازی Halo Wars برای ایکس باکس وان منتشر خواهد شد

چندی پیش یکی از کاربران توییتر عکسی منتشر کرد که از احتمال انتشار بازی Halo Wars برای قابلیت پشتیبانی از بازی‌های ایکس‌باکس 360 برروی ایکس‌باکس وان (Backwards Compatibility) خبر می‌داد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

یکی از بازی‌هایی که بسیاری از طرفداران مایکروسافت خواهان انتشار آن برروی ایکس‌باکس وان از طریق قابلیت Backwards Compatibility هستند، بازی Halo Wars است و به نظر می‌رسد این اتفاق به زودی به وقوع خواهد پیوست. یکی از کاربران وب‌سایت توییتر به نام ایول بوریس، چندی پیش عکسی از صفحه فروشگاه ایکس‌باکس وان در این شبکه اجتماعی منتشر کرد که این بازی را برروی فروشگاه ایکس‌باکس وان نشان می‌داد.

انتشار Halo Wars برای ایکس باکس وان

با استناد به این عکس، حجم این بازی برروی کنسول ایکس‌باکس وان ۶.۳۴ گیگابایت خواهد بود. چندی پیش بود که مایکروسافت اعلام کرد که آنها دیگر به صورت ماهانه بازی‌ها را برای این قابلیت ایکس‌باکس وان منتشر نخواهند کرد و هر زمان که بازی تمام شد، آن را برروی این کنسول عرضه خواهند کرد. با توجه با این صحبت‌های مایکروسافت و اگر عکس منتشر شده موثق باشد، باید به زودی منتظر انتشار این بازی مورد انتظار برای کنسول ایکس‌باکس وان باشیم. البته این تصویر،‌ اولین تصویر فاش شده از بازی‌هایی که قرار است برای قابلیت BC منتشر شوند نیست و چندی پیش نیز عکسی برروی فضای مجازی قرار گرفت که خبر از انتشار بازی Black Ops برای این قابلیت می‌داد. یکی دیگر از بازی‌هایی نیز که تصویرش چندی پیش برروی سطح اینترنت فاش شد، Red Dead Redemption بود که البته به احتمال قریب به یقین، این تصویر منتشر شده، یک تصویر ساختگی بود زیرا خود مایکروسافت اعلام کرده بود که مسائل حقوقی به آنها اجازه نمی‌دهد که بازی را برای ایکس‌باکس وان عرضه کنند.

نظر شما درباره انتشار دو بازی Halo Wars و Call of Duty: Black Ops برای کنسول ایکس‌باکس وان چیست؟ به غیر از بازی‌هایی که تا به حال برای این قابلیت منتشر شده، شما دوست دارید که چه بازی‌ نسل هفتمی را برروی کنسول نسل هشتمی مایکروسافت تجربه کنید؟

منبع: Segment Next


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده