// پنجشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۰

بازی Need for Speed Most Wanted 2012 را از اوریجین رایگان دریافت کنید

اگر از علاقه‌مندان به سری Need for Speed هستید و می‌خواهید تجدید خاطره‌ای با نسخه‌های قبلی کنید، الکترونیک آرتز بازی Most Wanted سال ۲۰۱۲ را به صورت رایگان برای دارندگان پلتفرم رایانه‌های شخصی ویندوزی از طریق شبکه اوریجین در دسترس قرار داده است. با زومجی همراه باشید.

برای دریافت رایگان Most Wanted 2012 کافی است تا یک حساب کاربری اوریجین داشته باشید که ساخت آن هم به صورت رایگان است. شبکه اورجین بخشی به نامه House Game دارد که از آن طریق می‌توانید به بازی‌هایی که الکترونیک آرتز آنها را رایگان می‌کند دسترسی پیدا کنید. ظاهرا مدت زمان دریافت رایگان بازی محدود است، اما در صورتی که بازی را دریافت کنید، برای همیشه به آن دسترسی خواهید داشت.

از بازی‌های قبلی که شامل بخش House شده بودند می‌توان به Red Alert 2، Dead Space، Jade Empire و Planet vs. Zombies اشاره کرد.

اولین بازی Need for Speed که نام Most Wanted را در ادامه خود داشت، سال ۲۰۰۵ توسط استودیو بلک باکس ساخته و الکترونیک آرتز مانند همیشه وظیفه انتشارش را برعهده داشت. بسیاری از هواداران این مجموعه از این نسخه به عنوان یکی از هیجان‌انگیزترین بازی‌های سری با دارا بودن داستانی جذاب یاد می‌کنند. اما در سال ۲۰۱۲ استودیو کرایتریون که سابقه ساخت مجموعه بازی‌های دیوانه‌وار Burnout را برعهده داشت و اولین پروژه سری نید فور اسپیدش با نام hot pursuit را با موفقیت پشت سر گذاشته بود، اقدام به ساخت نید فور اسپید دیگری با نام Most Wanted کرد. با این که این بازی فاقد بخش داستانی برخلاف نسخه‌ی اصلی بود، اما گیم‌پلی روان، تنوع اتومبیل‌ها و مسابقات چالش‌برانگیزش عاملی شدند تا این بازی هم در زمره‌ی برترین‌های مجموعه Need for Speed قرار بگیرد.

پس تا فرصت هست، این بازی را از سرویس Origin به رایگان دریافت کنید.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده