نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰

امیدواری کمپانی تیک-تو به آینده سری GTA پس از جدایی رییس Rockstar North

لزلی بنزیس، رییس استودیو راک‌استار نورث که سازنده بازی GTA V است، چندی پیش پس از ۱۷ ماه مرخصی تصمیم گرفت تا از سمت خود استعفا دهد. حال مدیر کمپانی تیک-تو اینتراکتیو اعلام کرده که این مسئله تاثیری در آینده سری GTA نخواهد داشت. با زومجی همراه باشید.

کمپانی تیک-تو اینتراکتیو اخیرا جلسه‌ای با شرکای تجاری خود برگزار و خلاصه‌ای از شرح فعالیت‌های خود را ارائه کرده است. در جریان این جلسه، افراد زیادی در مورد جدایی لزلی بنزیس، مدیر‌عامل سابق استودیو راک‌استار نورث، سوال کرده‌اند که استراس زلنیک، مدیر تیک-تو، در پاسخ به آن‌ها تایید کرده که بنزیس پس از یک مرخصی طولانی مدت، تصمیم گرفته تا به استودیو برنگردد و در نتیجه از سمت خود استعفا داده است. مدیر تیک‌-تو همچنین تاکید کرده که سری GTA برای شخص وی بسیار مهم است و به همین دلیل هم تمامی تلاش‌ها برای موفقیت ادامه این سری صورت خواهد گرفت. زلنیک در مورد جدایی بنزیس و روابط این کمپانی با بازیسازانش گفت:

خوشبختانه تمامی کار‌ها در کمپانی ما به شکل تیمی انجام می‌شوند و هیچ کاری مبتنی بر فرد نیست. واقعا خوشحالیم که مجموعه ما را افراد خلاق و متعهد تشکیل داده‌اند و هیچ عاملی نمی‌تواند مانع پیشرفت این کمپانی شود. ما برای پیشرفت به شکل شبانه روزی تلاش می‌کنیم.

روابط ما با تمامی افرادی که عضوی از مجموعه تیک-تو هستند بسیار عالی است. هدف ما رسیدن به بهترین رتبه ممکن در صنعت بازیسازی است و البته می‌دانیم که هم کمپانی و هم شخص من نقص‌هایی داریم که فقط با همکاری یکدیگر قادر به جبران آن هستیم.

ما روابط بسیار عالی و بلند مدتی با تمام شرکای خود داریم و یقین دارم که این روابط روز به روز بهتر هم خواهد شد.

زلنیک در ادامه با این سوال مواجه شد که آیا ممکن است استعفا بنزیس باعث جدایی دیگر اعضای استودیو راک‌استار نورث شود هم گفت:

من برای تمام افرادی که در گذشته یا حال برای مجموعه ما زحمت کشیده‌اند احترام زیادی قائل هستم و لزلی هم بخشی از این افراد است. من هرگز نمی‌توانم در مورد برنامه‌های وی اظهار‌نظر کنم.

به نظر می‌رسد که به اعتقاد کمپانی تیک-تو جدایی بنزیس تاثیری در ادامه سری GTA نخواهد داشت و استودیو راک‌استار نورث که از سال ۲۰۰۳ وظیفه ساخت این سری را بر عهده دارد، با قدرت کار خود را ادامه خواهد داد. جالب است بدانید که پس از جدایی بنزیس، آرون گاربوت و راب نلسون که از اعضای قدیمی این استودیو هستند، وظیفه مدیریت آن را بر عهده گرفته‌اند.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده