نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۷

اسکار 2016: آمار جالب انویدیا درباره نامزدهای بخش جلوه های ویژه اسکار

کمپانی انویدیا که عمده شهرتش به دلیل ساخت کارت‌های گرافیک برای رایانه‌های شخصی است، با انتشار توییتی اعلام کرد که برای هشتمین سال متوالی، تمام فیلم‌هایی که در بخش جلوه‌های ویژه اسکار نامزد شدند، با استفاده از کارت‌های آنها ساخته شده‌اند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

همه ما نام کمپانی Nvidia را شنیده‌ایم و می‌دانیم که کار اصلی این کمپانی، ساخت کارت‌های گرافیک برای انواع و اقسام دستگاه‌ها است اما چیزی که ممکن است ما ندانیم، این است که کارت‌های سری کوادرو این کمپانی در رایانه‌هایی که برای ساخت جلوه‌های ویژه فیلم‌های هالیوودی استفاده می‌شوند، وجود دارند. امروز مراسم اسکار به کار خود پایان داد و در بخش جلوه‌های ویژه پنج فیلم نامزد دریافت اسکار بودند که در بین این پنج فیلم، اکس ماکینا (EX_Machina) موفق به دریافت اسکار بهترین جلوه‌های ویژه شد.

حال کمپانی انویدیا در توییتی اعلام کرده که برای هشتمین سال متوالی، تمامی فیلم‌هایی که در این بخش نامزد دریافت جایزه اسکار شده‌اند، با استفاده از کارت‌های سری حرفه‌ای Quadro این کمپانی ساخته شده‌اند. متن این توییت که پیش از اعلام برنده این شاخه در حساب رسمی توییتر این کمپانی منتشر شد، به شرح زیر است:

ما بسیار خوشحال هستیم که می‌بینیم برای هشتمین سال متوالی، تمام نامزدهای بخش جلوه‌های ویژه اسکار از کارت‌های گرافیک سری کوادرو انویدیا استفاده کرده‌اند. به نظر شما کدام فیلم باید اسکار امسال این بخش را دریافت کند؟

به همراه این توییت، عکسی نیز منتشر شد که در ادامه می‌توانید آن عکس را نیز تماشا کنید:

Nvidida Quadro

[alert variation="alert-warning"]شما می‌توانید برای مطلع شدن از آخرین اخبار اسکار 2016، به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید.[/alert]

منبع: حساب رسمی انویدیا در توییتر


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده