نویسنده: عارف حسین پور
// دوشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۹

اسکار 2016: بری لارسون جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را دریافت کرد

مراسم اسکار 2016 چند ساعت پیش به پایان رسید و بهترین‌ها در بخش‌های مختلف معرفی شدند. در این بین، بری لارسون بازیگر فیلم Room جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را دریافت کرد. برای اطلاع از جزییات این خبر با زومجی همراه باشید.

جایزه بهترین بازیگر نقش اصلی زن که به وسیله ادی ردماین، بازیگر و خواننده انگلیسی معرفی شد، یکی از قابل پیش‌بینی‌ترین جوایز امسال آکادمی اسکار بود. لارسون به خاطر بازی در فیلم Room که یک درام تاریک به کارگردانی لنی آبراهامسون است این جایزه را دریافت کرد. Room بر اساس رمانی از اما داناهیو و درباره مادر و پسری که به مدت ۶ سال در یک اتاقک زندانی بودند ساخته شده‌ است.

لارسون برای نقش‌آفرینی در این فیلم جوایز متعددی از جمله گلدن گلوب، بفتا (BAFTA)، جایزه منتخب منتقدان و چند جایزه دیگر را به دست آورده بود، به همین دلیل در مراسم اسکار امسال نیز بیشترین شانس را برای برنده شدن داشت. البته او برای دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اصلی زن، با هنرپیشگان بزرگی مثل کیت بلانشت و جنیفر لارنس، بازیگران فیلم‌های (به ترتیب) Carol و Joy رقابت نزدیکی داشت؛ ضمن اینکه سیرشا رونان (بازیگر فیلم Brooklyn) و شارلوت رمپلینگ (بازیگر فیلم 45 Years) نیز در این بخش نامزد بودند.

لارسون در هنگام دریافت جایزه‌ خود از جیکوب ترمبلی، هم‌بازی ۹ ساله‌اش در فیلم Room و همچنین از تمام علاقه‌مندان به سینما و افرادی که این فیلم را تماشا کرده‌اند تشکر و قدردانی کرد.

شما می‌توانید فهرست کامل برندگان جوایز اسکار 2016 را اینجا مشاهده کنید. ضمن اینکه برای آشنایی بیشتر با فیلم Room پیشنهاد می‌کنیم معرفی این فیلم را در زومجی بخوانید.

[alert variation="alert-warning"]شما می‌توانید برای مطلع شدن از آخرین اخبار اسکار 2016، به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید.[/alert]

منبع: The Verge


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده