نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۰۰

بانوان قدرتمند به حضور خود در مجموعه Call of Duty ادامه خواهند داد

اسلج‌همر، سازنده بازی Call of Duty: Advanced Warfare، اعلام کرده که در بازی‌های آینده این مجموعه، بانوان قدرتمند و قوی مانند ایلونا به حضور خود ادامه خواهند داد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

در سراسر دنیا، زن‌های بسیار قوی پا به پای مردان در حال جنگیدن و حفاظت از اعتقادات خود هستند و دقیقا به اندازه مردان، حاضرند برای کشور و آرمان‌هایشان حتی جان خود را فدا کنند. حال Sledgehammer Games، سازنده قسمت Advanced Warfare مجموعه ندای وظیفه، اعلام کرده که قصد دارد که این بانوان قدرتمند را در بازی‌های خود به خوبی نشان بدهد. مایکل کاوندری، یکی از موسسین این استودیو در مصاحبه‌ای اعلام کرده که شخصیت‌هایی مانند ایلونا که در بازی Advanced Warfare حضور داشت، در بازی‌های بعدی این مجموعه نیز حضور خواهند داشت. وی در مصاحبه‌ خود با وب‌سایت جی‌ال دات بیز گفت:

ما در استودیو خودمان خیلی سعی کردیم که زنان قوی را به خوبی در بازی‌های خود نشان دهیم. شما نیز می‌دانید که امروزه زنان نقش بسیار بزرگی را در ارتش‌های کشورهای مختلف دارند و ما نیز به همین دلیل سعی کردیم که در Advanced Warfare این موضوع را نشان دهیم. ما باور داریم که بانوانی هستند که بازی‌های ما را تجربه می‌کنند، زنانی وجود دارند که دوست دارند در ساخت بازی‌ها مشارکت داشته باشند و حتی زنان گیمری در ارتش وجود دارند که در سرتاسر دنیا در حال مبارزه و دفاع از آرمان‌هایشان هستند.

ما در اسلج‌همر می‌خواهیم که به نوبه خود به تلاش این بانوان احترام بگذاریم و طرف دیگر ارتش را به کسانی که هنوز این مسئله را باور ندارند، نشان دهیم و قصد داریم که این رویه را ادامه دهیم.

بازی Black Ops 3، جدیدترین بازی مجموعه محبوب ندای وظیفه، نقش زنان را در بازی‌های مجموعه بیش از پیش پررنگ کرد و برای اولین بار در این سری به بازیکنان اجازه داد که بازی را در نقش یک زن به پایان برسانند. همچنین شخصیت‌های مونث در بازی Call of Duty Ghosts نیز که در سال ۲۰۱۳ منتشر شد، برای اولین بار به بازیکنان اجازه می‌داد که در بخش چند نفره، در نقش یک شخصیت زن بازی کنند.

دانلود ویدیو با رزولوشن HD720p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD720p شاتل‌لند | دانلود ویدیو با رزولوشن SD360p

بازی بعدی مجموعه ندای وظیفه نیز اوایل ماه جاری میلادی رسما معرفی شد و امسال وظیفه ساخت بازی این مجموعه بر عهده استودیو اینفینیتی وارد است.

نظر شما درباره حضور شخصیت‌های مونث در مجموعه ندای وظیفه و به طور کل در بازی‌های ویدیویی چیست؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده