نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۰

فیلم Pacific Rim 2 ساخته می‌شود - کارگردان سریال Daredevil سکان دار فیلم خواهد بود!

بالاخره و پس از کش و قوس‌های فراوان، گیرمو دل تورو اعلام کرد که فیلم حاشیه اقیانوس آرام ۲ (Pacific Rim 2) ساخته خواهد شد. وظیفه کارگردانی فیلم، بر عهده استیون دی‌نایت، نویسنده سریال دردویل (Daredevil) است.

مدت‌ها است که ساخت قسمت دوم فیلم حاشیه اقیانوس آرام در حاله‌ای از ابهام قرار دارد. ابتدا قرار بود که گیرمو دل تورو، کارگردان قسمت اول، این فیلم را نیز کارگردانی کند اما پروژه دچار مشکلات زیادی شد و سرنوشت فیلم مشخص نبود تا اینکه اخیرا مشخص شده که بالاخره این فیلم ساخته خواهد شد اما دل تورو وظیفه کارگردانی آن را بر عهده نخواهد داشت بلکه استیون دی‌نایت، نویسنده سریال بسیار موفق دردویل محصول شبکه نت‌فلیکس، این فیلم را کارگردانی خواهد کرد. این فیلم اولین تجربه Steven DeKnight در مقام کارگردان خواهد بود.

دل تورو اما به صورت کامل از این پروژه جدا نشده است و به عنوان تهیه‌کننده در پروژه حضور خواهد داشت. خبر ساخت قسمت دوم فیلم نیز دیشب توسط خود دل تورو در حساب رسمی توییترش اعلام شد. وی در توییت خود گفت:

من امروز با دی‌نایت ملاقات داشتم و بسیار خوشحال هستم که او به عنوان کارگردان فیلم Pacific Rim 2 انتخاب شده است. ما می‌دانیم که او فیلم را در مسیری قرار خواهد داد که ما انتظار داریم.

اواخر تابستان گذشته بود که اعلام شد پروژه ساخت فیلم حاشیه اقیانوس آرام ۲ توسط لجندری پیکچرز تا اطلاع ثانوی لغو شده اما دل تورو اعلام کرد که پروژه کماکان ادامه خواهد داشت و فقط با یک تاخیر جزئی مواجه شده است اما مسئله‌ای که باعث شد کار ساخت فیلم ادامه پیدا کند، خریده شدن لجندری توسط کمپانی چینی واندا بود زیرا این فیلم در چین با استقبال بسیار خوب مردم روبه‌رو شد. قسمت اول حاشیه اقیانوس آرام توانست به فروشی معادل با ۳۰۵ میلیون دلار دست یابد که از این میزان فروش، ۱۱۱ میلیون دلار از کشور چین به دست آمده بود.

نظر شما درباره ساخت قسمت دوم فیلم حاشیه اقیانوس آرام چیست؟

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده