// جمعه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۱۵

نسخه محدود PvZ: Garden Warfare 2 بر روی سرویس EA/Origin Access قرار گرفت

سرویس EA Access  یکی از ویژگی‌های فوق‌العاده و منحصربفرد کنسول ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی است. حال نسخه محدود  Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2  از طریق این سرویس در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

موفقیت Plants vs. Zombies: Garden Warfare در بازار جهانی یک شگفتی کامل بود و حال به روز‌های انتشار نسخه دوم این بازی نزدیک می‌شویم. بر طبق برنامه‌ریزی کمپانی الکترونیک آرتز، ناشر Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2، این بازی در تاریخ ۲۳ فوریه ۲۰۱۶ (۴ اسفند ۱۳۹۴) بر روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. اما اعضای سرویس EA Access از روز گذشته قادر به دانلود نسخه کامل و تجربه این بازی هستند. دو حالت ۲۴ نفره Herbal Assault و ۴ نفره Graveyard Ops قابل بازی بوده و تمام کلاس‌ها و شخصیت‌های جدید در دسترس گیمر قرار داده شده است. لازم به ذکر است که در حال حاضر این امکان دارای محدودیت زمانی ده ساعته است. با این‌حال در صورت خرید بازی Plants vs. Zombies Garden Warfare 2 در روز انتشار، پیشرفت نسخه EA Access به بازی اصلی منتقل خواهد شد. همچنین اعضای این سرویس می‌توانند Garden Warfare 2 را با ۱۰ درصد تخفیف و با قیمت ۵۴ دلار خریداری کنند.

سرویس EA Access در میانه سه ماهه سوم سال ۲۰۱۴ برای اولین بار بر روی کنسول ایکس‌باکس وان معرفی شد. علی‌رغم اعتقاد مسئولین کمپانی سونی بر بی‌ارزش بودن این سرویس برای دارندگان کنسول پلی‌استیشن 4، ماه گذشته این سرویس با نام متفاوت Origin Access بر روی رایانه‌های شخصی نیز ارائه شد. اعضای این سرویس با پرداخت ماهیانه ۴/۹۹ دلار می‌توانند به مجموعه‌ای از بازی‌های عرضه شده کمپانی الکترونیک آرتز، بسته‌های الحاقی رایگان و سریعتر از دیگران به بازی‌های عرضه نشده این کمپانی دسترسی داشته باشند.

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده