نویسنده: محمد رستمی
// پنجشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

رفع ممنوعیت عرضه بازی Fallout 3 در کشور آلمان پس از ۷ سال

بالاخره پس از ۷ سال ممنوعیت، بازی Fallout 3 در آلمان آزاد خواهد شد و احتمال می‌رود بتسدا نسخه‌ی HD این بازی را عرضه کند! برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با زومجی همراه باشید.

سال ۲۰۰۹ یک‌سال‌ پس از اعلام ممنوعیت Fallout 3 به دلیل خشونت بیش ازحد در استرالیا، این بازی  در کشور آلمان نیز ممنوع اعلام شد و مدتی پس از آن کاربری به نام Bluedanger922 نسخه سانسور شده این بازی را آماده کرد!

مدتی پیش کمپانی بتسدا از وزارت فدرال آلمان خواستار خارج شدن بازی از لیست موارد ممنوعه شد و این درخواست پس از ۷ سال ممنوعیت پذیرفته شد. براساس شواهد به دلیل آنکه محتوای بازی باتوجه به شرایط کنونی جامعه مثل سال‌های پیش مضر و نامناسب محسوب نمی‌شود بازی از لیست موارد ممنوعه خارج شده است.

عموما اینجور اعتراض‌ و شکایت‌ها از سوی کمپانی‌ها به دلیل سرسختی و جدیت نهاد‌های تصمیم‌گیرنده در ارتباط با محتواهای نامناسب راه به جایی نمی‌برند، اما بتسدا موفق شد به هدف خود دست پیدا کند و همین امر باعث قوت گرفتن شایعه ساخت و عرضه نسخه HD بازی Fallout 3 شد.

بهتر است بدانید Fallout 3 از قابلیت Backward compatibility برای اجرا برروی ایکس‌باکس وان پشتیبانی می‌کند. همچنین اگر علاقمند به سری Fallout هستید می‌توانید داستان کامل سری FALLOUT، از نسخه اول تا لحظه آغاز FALLOUT 4 را در زومجی بخوانید. در پایان می‌توانید مقایسه تصویری Fallout 3 و Fallout 4 را نیزدر زومجی مشاهده کنید.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده