// چهار شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

اولین فیلم فرعی سری Transformers با محوریت شخصیت بامبلبی خواهد بود

سری فیلم‌های Transformers را باید یکی از محبوب‌ترین فیلم های علمی تخیلی حال حاضر هالیوود دانست. حال تام وارنر مدیرعامل کمپانی هزبرو اعلام کرده است که  بامبلبی شخصیت اصلی اولین عنوان فرعی این سری خواهد بود. با زومجی همراه باشید.

شخصیت بامبلبی را می‌توان با صفت «یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های دنیای Transformers» توصیف کرد و با تایید تام وارنر، مدیرعامل کمپانی هزبرو (مالک حقوقی برند و سری Transformer) در سال ۲۰۱۸ شاهد اکران اولین فیلم فرعی این سری و با محوریت شخصیت بامبلی خواهیم بود. جزئیات زیادی از این فیلم منتشر نشده است، با این‌حال کمپانی‌های  هزبرو و پارامونت، ناشر سری فیلم‌های Transformers اعلام کرده‌اند که فیلم‌های متعددی از این سری بر طبق برنامه‌ سالانه اکران خواهند شد. سال گذشته نیز اعلام شد که این دو کمپانی با استفاده از ابزارهایی چون فیلم، بازی، انیمیشن و اسباب‌بازی قصد گسترش هرچه بیشتر دنیای Transformers  را دارند.

هدف اتاق نویسندگان کمپانی‌های پارامونت و هزبرو خلق فیلم‌هایی است که در عین استقلال از روند داستانی واحد بهره می‌برند و در این راه از فیلم‌نامه‌نویس‌های متعددی به منظور نگارش داستان‌ فیلم‌ها و دیگر محتواهای مرتبط با سری Transformers استفاده می کنند. پنجمین قسمت از سری فیلم‌های Transformers با کارگردانی مایکل بی و حضور مارک والبرگ سال آینده میلادی اکران خواهد شد. براساس برنامه‌ریزی کمپانی‌های پارامونت و هزبرو اولین فیلم فرعی سری Transformers با محوریت بامبلبی، اتوبات صامت در تاریخ ۸ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷) و یک‌سال پیش از Transformers 6 در سینماهای سراسر دنیا اکران خواهد شد.

جهان سینمایی Transformers جهان سینمایی Transformers

جهان سینمایی Transformers با اکران اولین فیلم از این سری با نام Transformers با کارگردانی مایکل بی پ در سال ۲۰۰۷ آغاز شد. در طی هفت سال بعد، سه فیلم دیگر با نام‌های Transformers: Revenge of the Fallen، Transformers: Dark of the Moon و Transformers: Age of Extinction اکران شد تا تعداد فیلم‌های این جهان به عدد چهار افزایش یابد. پس از اکران چهارمین فیلم از سری فیلم‌های Transformers، حق اقتباس سینمایی این برند به بخش تولید فیلم کمپانی هزبرو با نام آلزپارک پیکچرز واگذار شد و این استودیو وظیفه تولید فیلم‌های بعدی این سری و فیلم‌های فرعی را برعهده دارد. در بین چهار فیلم اکران شده از این سری، Transformers: Age of Extinction با ۲۱۰ میلیون دلار بیشترین بودجه و Transformers: Dark of the Moon با ۱/۱۲۳ میلیارد دلار بیشترین فروش را به خود اختصاص داده‌اند. در مجموع تاکنون برای ساخت فیلم‌های سری Transformers مبلغ ۷۵۵ میلیون دلار بودجه صرف شده و چهار فیلم این سری به میزان ۳/۷۶۱ میلیارد دلار فروش داشته‌اند.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده