نویسنده: آرش رستمی
// جمعه, ۱۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۲

Shadowrun و دو بازی دیگر به‌واسطه Backward Compatibility به ایکس باکس وان آمدند

به‌لطف قابلیت Backward Compatibility اکنون کنسول ایکس‌باکس وان میزبان بازی‌های Shadowrun ،Shotest Shogi و Space Ark شده است.

کمپانی مایکروسافت امکان تجربه کردن سه بازی دیگر ایکس‌باکس 360 را در کنسول نسل هشت‌اش فراهم کرد. با اضافه شدن این سه، که نام‌آشناترین آن‌ها Shadowrun است، اکنون شمار بازی‌های مورد پشتیبانی قابلیت Backward Compatibility به ۲۹۷ عدد رسیده است.

نخستین بازی این مجموعه، یعنی Shadowrun ایکس‌باکس 360، در سبک تیراندازی اول-شخص است و نسخه‌ای متفاوت از سری نقش‌آفرینی‌اش به شمار می‌رود. این محصول البته در زمان انتشارش با نقدها و امتیازهای جالبی روبه‌رو نشد؛ اما طرفداران خاص خودش را داشت. دو بازی دیگری که به ایکس‌باکس وان اضافه شده‌اند هم Space Ark و Shotest Shogi هستند که اولی حال‌وهوایی آرکید دارد و دیگری نسخه‌ای مجازی از بازی شوگی (شطرنج ژاپنی) به شمار می‌رود.

شما می‌توانید مانند همیشه لیست بازی‌های Backward Compatibility ایکس‌باکس وان را در وب‌سایت میجر نلسون مشاهده کنید. برای بهره‌گیری از این قابلیت کافی است تا کاربر، بازی موردنظرش را (که طبیعتاً باید در لیست وجود داشته باشد) به‌طور فیزیکی یا دیجیتالی خریداری کرده باشد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده