// جمعه, ۱۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۲

آپدیت بعدی COD: Modern Warfare Remastered شش نقشه جدید را به بازی اضافه می‌کند

در بروزرسانی آینده بازی Call of Duty: Modern Warfare Remastered شاهد اضافه شدن شش نقشه جدید به بخش چند نفره خواهیم بود.

با اینکه بازی Call of Duty: Infinite Warfare از سوی منتقدان و مخاطبان رضایت بالایی را بدنبال نداشت ولی نسخه‌های ۸۰ دلاری و گران‌تر این بازی شامل نسخه ریمستر شده بازی Call of Duty: Modern Warfare بودند که شاید بتوان یکی از دلایل فروش خوب این بازی را همین نسخه مدرن وارفر دانست. حال طبق جدیدترین اخبار منتشر شده اکتیویژن، ناشر این بازی، اعلام کرده که در جریان بروزرسانی آینده این ریمستر، شش نقشه جدید به بازی اضافه خواهد شد تا در مجموع شاهد ۱۶ نقشه برای بخش چند نفره این بازی باشیم.

شش نقشه جدید بازی عبارتند از: Strike، Pipeline، Showdown، Bloc، Wet Work و Countdown. ولی این تمام محتویات بروزرسانی ماه دسامبر میلادی بازی نیست. به‌مناسبت کریسمس نیز یک نقشه جدید بنام Winter Crash map عرضه خواهد شد که ظاهری برفی و کریسمسی دارد. بروزرسانی مورد نظر در تاریخ ۲۳ آذر ماه (۱۳ دسامبر میلادی) بر روی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

یکی از ویژگی‌هایی که مخاطبان انتظار داشتند قبل از تعطیلات کریسمس آن را شاهد باشند، قابلیت خرید نسخه ریمستر شده مدرن وارفر به‌صورت جداگانه و بدون نیاز به بازی اینفینیت وارفر بود که متاسفانه فعلا شاهد این قابلیت نخواهیم بود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده